Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Börjar sommarjobba ett par veckor på måndag sen är jag 100% arbetslös :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Fyndade en verktygssats och ett 15" reservhjul med ett riktigt däck på i reservdelsbilen så nu kan jag få punktering utan att behöva gå hem :lol: Har förövrigt fått en megadålig ventillyftare i den så den tickar ganska brutalt numera :evil:
Användarvisningsbild
av päpplet
en kompis slaktade en 740 och han ville inte ha inredningen så den plockade jag ur. Så nu finns ett alternativ till med färg men det lutar mot beige igen för då slipper jag lös med plasten runt bakrutan och instrumentpanelen :lol:
Bild

Bild

tyvärr har jag inte en förarstol och listerna på A-stolparna men annars är den hyfsat hel och komplett.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Inget är så bra som att ha :)
Användarvisningsbild
av päpplet
bättre ha än att önska :lol:

Fick på ett par turbofälgar idag och det blev att se lite bättre ut men sen när jag kom hem från provturen med nya däcken tyckte jag den bubblade och pös så underligt :roll: Trodde det var ett däck som jag kört hål på tills jag öppnade huven och hittade ett torrt expantionskärl :???: Verkar som halva kylaren är tom men det är så precis att den inte går varm.

Ska fylla på bara att den fått svalna få se om kylaren läcker eller om det är toppen/packningen som gått :-(O)
Användarvisningsbild
av päpplet
hehe nä det är dom till den svarta bilen. Kanske hamnar det vintersulor på dina fälgar :wink:

den blev ju faktiskt lite fränare
Bild

Senaste tillskottet i 16Valve familjen :lol:
Bild

andra familjemedlemmen som troligen kommer få motorn från bilen ovanför när den trots allt är hyfsat rostfri och är besiktad...
Bild

Det här måste helt seriöst vara den rostigaste 740-dörren som existerar på en bil, var dolt med 4mm spackel :roll:
Bild
tyckte färgen släppt så konstigt från dörren och den var så hård och när jag sparkade till på den fastnade jag med foten...

och en sista bonusbild på min gamla trotjänare som numera rullar vidare hos en annan här på forumet. Saknar den lika mycket som den var slö :cry:
Bild
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 75
Uppdatera mjukvaran

e-call är den lagstadgade automatiska tj&aum[…]

Med vilken utrustning har felkoder kollats? Nä[…]

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]