- mån 14 jun 2010, 12:09
Men jag kan hålla med dig om att på en vanlig bilverkstad så finns det ju ingen anledning till att ha en sån digital momentnyckel.
När jag jobbade inom flyget så skulle i princip allt momentdras och jag skulle inte heller byta en vanlig Snap-On momentnyckel med klickfunktion mot en sån där digital om man ska ha den på verkstaden.
CarMan skrev:det var bland det dumaste jag läst.Tänk om du är resande tekniker och dagligen besöker olika kunder hur kul är det då att släpa runt på en massa momentnycklar överallt och en sån där liten pryl sparar ju både en hel del utrymme och vikt vilket är guld värt.
vad är skillnaden mellan att köpa denna mojeng o andvända sina vanliga hyllsor & valinga dragskaft.
mot att köpa sig en vanlig momentnyckel o till den andvända sina vanliga hyllsor??
Den käns ju desutom aningen klumpig
Men jag kan hålla med dig om att på en vanlig bilverkstad så finns det ju ingen anledning till att ha en sån digital momentnyckel.
När jag jobbade inom flyget så skulle i princip allt momentdras och jag skulle inte heller byta en vanlig Snap-On momentnyckel med klickfunktion mot en sån där digital om man ska ha den på verkstaden.