Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Är det nån pakt du slutit i blod med ticken att inte köpa nya dimljus eller delar ni samma sjuka fetisch för gul plast? :lol:
Användarvisningsbild
av MrSimson
crumpets skrev:Är det nån pakt du slutit i blod med ticken att inte köpa nya dimljus eller delar ni samma sjuka fetisch för gul plast? :lol:
nä jag vet dom är sjukt fula. men har förhoppningsvis "nya" på g. Dom är ju så fruktansvärt dyra att köpa nya på volvo så där lär det inte bli köp. Men min farbror trodde han hade liggandes måste bara hitta dom först.
Användarvisningsbild
av Ticken
crumpets skrev:Är det nån pakt du slutit i blod med ticken att inte köpa nya dimljus eller delar ni samma sjuka fetisch för gul plast? :lol:
Hahaha men hallå, stopp och bromsbelägg här nu.. Jag har ingen fetish för gul plast! (inte officiellt iaf).

Men för övrigt, snyggt med dom där vita framtill! Kör ni vita på skärmarna och helvita i bak så kommer det bli skitsnyggt!

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Blev hursomhelst riktigt snyggt med både emblem och vita blinkers tycker jag :) Var bara tvungen att retas lite ;)
Användarvisningsbild
av MrSimson
crumpets skrev:Blev hursomhelst riktigt snyggt med både emblem och vita blinkers tycker jag :) Var bara tvungen att retas lite ;)
förstod det XD Visst blev det snyggt! :D
Användarvisningsbild
av MrSimson
Har i helgen haft lackverkstad för hela slanten. (nja nästan iaf) men va svårt det var att få till det med lacksprutan då. Har lackat vinge, stänkskydd fram och snowcap i bilens färg. blir nog bra när det blir färdigt men uj va svårt det var. tror att det virvlade upp damm o skit från golvet i garaget som förstörde hela lackresultatet så fick lacka ute o sen bära in grejerna för torkning. Så nu ska jag väl på med ett lager lack till kanske sen blir det klarlack. o montering. Stänkskydden blir väl halvbra resultat då de var väldigt fula o repiga o när jag skulle slipa så var plasten så mjuk så det korvade sig bara. Borde väl egentligen spacklat men orkade inte det. Blir väl skapligt iaf hoppas jag. Några bilder blir det tyvärr inte då jag glömde det. Men kommer väl senare. Nu längtar jag bara till första lönen så jag kan köpa lite mer grejer till bilen.
Användarvisningsbild
av MrSimson
Lurade lite på mitt sportluftfilter. Det är rätt så dammigt. hur rengör man det bäst? tryckluft? Ska man smörja in det med olja eller nåt?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18

Någon som vet var man kan köpa denna ol[…]

På min yttrade sig felet precis så att[…]

Kväveoxider är inga "partiklar"[…]

Har just dessa hybrider annan AC än andra v60[…]