Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Jag tänkte att i denna tråd kan vi tacka alla som vi tycker har gjort någonting speciellt.
Det behöver nödvändigtvis inte vara någon reggad på forumet även om det är en fördel.
Det kan vara personen som hjälpte er att byta till reservhjulet i vägkanten, den vänlige personen som visade er vart biblioteket låg eller vad det nu kan vara. Eller för den delen någon som hjälpt er här på forumet.

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till Webmaster här på jagrullar.
Imorse när jag kom till jobbet, med mycket jobb som bara måste bli klart idag, så visade det sig att det inte gick att accessa sql-databasen. Inte ens direkt från servern.

Någonting var mycket knas och till sist så ringde jag upp Webmaster, som trots att han höll på att lägga i båten hjälpte mig i närmare 45minuter tills problemet var löst!

Stort tack!

Anders
Användarvisningsbild
av Ticken
Vilket bra iniativ till tråd! Får faktiskt passa på att uppmärksamma alla medlemmar på forumet som besitter ett enormt stort kunnande och som är så trevliga och hjälpsamma! Vi hade ju "tävlingen/röstningen" årets jagrullare 09 och det var en jättekul grej, men som sagt. Alla ni andra som stog där på listan eller känner sig träffade - ge er själva en klapp på axeln!

/Ticken
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vill tacka *petsson* för hans enorma kunskap och mektips :idea: :-)-)
av Larzan
Jag vill tacka Carman för hans hjälp de gånger jag har sökt hjälp i forumet och Carman har ofta lett en rätt spår.
Mycket kunnande i denna man trots en viss nyansering.
8)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Alla som hjälpt mig, med både bil och goda skratt är välkomna att ta emot ett Varmt och hjärtligt tack :)
Användarvisningsbild
av Dalmans
För några helger sedan var jag med min sambo på studentbal i mora då hon studerade där.
Vi fick skjuts av min chef i hans Ford Fairline och vart stående med misstänkt motorhaveri 1km från "moraklockan" (kanske 5-6km från mora?)

Då vill jag passa på att tacka de snälla själar som plockade upp oss i en nyare Jeep, körde in oss till mora och då vi inte hittade någon kompis till sambon som hade plats över i deras "fin-bil" så sätter sig dom och ringer runt till alla dom känner och lyckas låna åt sig en gammal cheva som dom sen skjutsar in oss till balen med.

Helt otroligt att folk kan vara så vänliga mot folk de inte känner! TACK!
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Ja ger ett tack till Vetten,väldigt driftig på 400a seriens del av forumet och hjälper de flesta där.. Verkar alltid glad och uttrycker sig på ett vänligt sett :-)-)
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]