Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hage
Hei

Har integrert telefon i min 2002 V70XC som jeg ikke har fått til å virke iløpet av tiden jeg har hatt bilen(1,5år). Type med simkort holder i knappsatsen ved siden av radioen.
Når jeg slår på telefonen og trykker på grønn knapp det står "var god vänta" og ingenting annet skjer.
Har hatt bilen til feilsøking hos volvoforhandler og de leste av "intern feil i styreenhet".
For litt siden fikk jeg tak i en brukt knappsats/telefon som skal passe, får her samme feilmelding, nå på engelsk "please wait" så det er tydeligvis en viss kontakt med telefonen. Har oppgradert software men det hjalp ikke.
Har fått et eldre simkort fra mobil operatøren min men ingen forandring, samme beskjed i displayet til venstre.

Har noen tips til ting jeg kan prøve/sjekke for å få igang telefonen.

På forhand takk!
av aageedv
Hei
Har samme feil i min V70 2002 mod."var god vänta" står det i displayen.Har du funnet ut noe mere om hva feilen kan være?
Jeg har også hatt bilen til feilsøking hos volvoforhandler og de leste av "intern feil i styreenhet".
Tenkte å bytte den,men det er kanskje ikke vits i ,hvis den ikke fungerer allikevel,den er jo ganske kostbar.
Turbomätare 940

Det är snarare 1 bar turbomätaren g&arin[…]

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]