Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Guligan skrev:Det kanske är 2,5FT DRIVe med Polestar som hovet vill ha, då kör man ifrån rätt många...
Rätta mig om jag har fel men DRIVe finns väl bara i diesel variant? FT är ju en Flexifuel?
Xytras skrev:
Rätta mig om jag har fel men DRIVe finns väl bara i diesel variant? FT är ju en Flexifuel?
Under en period, jag vet inte hur det är nu, så satt det DrivE - emblem även på Flexifuelbilarna. Min t.ex.
StringerBell skrev:Drive? Vad händer om det uppstår skarpt läge och man måste skaka av sig attentatsmän? Då kommer man inte långt med undermotoriserade limos.
Jo, man kommer långt men det går inte snabbt :lol:
Jag håller med helt, personligen skulle jag aldrig någonsin betala för "har varit hovets bil", men det finns ju folk som älskar sådant. Hade en gång en vän som skröt med att han hade fått köpa loss en bil från ngn ambassad, en merca med skottsäkra rutor... Skottsäkra rutor!!!! Måste ju väga ett ton... fattar inte poängen i "skryta" med skottsäkra rutor.
Hovets bil eller inte, i slutändan så är det en prisfråga när dom säljs
som begagnade.
Brukar normalt sett vara väldigt efterfrågade då dom är i princip
nya , men till mycket förmånligare pris.
Vi sålde för ett par månader sedan ett stort antal V70 + S80:s som
gått under EU konferensen, bilarna tog slut ganska omgående, förmodligen
kommer det att vara så även denna gång.

Såg nu att 48.63 kPa bara är 7.053185 P[…]

Instrumentpanel volvo v70n 2003 byta?

Till en 03a passar bara panelen från 03 och […]

Vi som beställt nya XC60

Jodå, det syns att bilen har det från […]

Varför byta? XC60

Funderade på att byta upp mig till en ny XC[…]