Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Under bröllopsveckan hyr Hovet 85 bilar av Volvo för att transportera gästerna mellan olika aktiviteter. På Hovet begäran är samtliga bilar, S80N och V70II, DRIVe.

"Bilarna är vitlackerade och har ett emblem med det officiella bröllopsseriens sigill på sidorna. Sigillet kommer också att finnas på nackstöden och på förarplats är de numrerade. Bilarna är utrustade med en exklusiv mjuk läderklädsel. Ett mönster med sigillet finns även på andra detaljer, som till exempel instegslisten. Designen är godkänd av brudparet och efter bröllopet ska bilarna säljas på den svenska marknaden."

Vad jag förstår är bröllopsserien på 100 bilar så det gäller att vara på hugget om man vill få chansen att köpa en sådan. Och V70II'n har inga rails! :D
Oj, inte tror jag att det blir några bilar kvar till oss vanliga. De är nog uppbokade redan.
Vem vill åka omkring i en bil med någon annans bröllopssigill ingraverat här och där ???? Om man nu inte får dunderrabatt.
VolvoB20 skrev:Vem vill åka omkring i en bil med någon annans bröllopssigill ingraverat här och där ???? Om man nu inte får dunderrabatt.
Samma sorts människor som köper chokladasken eller minnestallriken med bilder av de permanenta socialbidragstagarna på....

/Thomas
Funk skrev:
VolvoB20 skrev:Vem vill åka omkring i en bil med någon annans bröllopssigill ingraverat här och där ???? Om man nu inte får dunderrabatt.
Samma sorts människor som köper chokladasken eller minnestallriken med bilder av de permanenta socialbidragstagarna på....

/Thomas
Hur många var inte intresserade av att köpa OS-bilarna (Vita 854 o 855:or)som rullade i Lillehammar -94...

Vi skall väl vara glada att man har olika smak...annars så hade alla åkt Tyska kvalitetsbilar... :-)-)
Funk skrev: Samma sorts människor som köper chokladasken eller minnestallriken med bilder av de permanenta socialbidragstagarna på....

/Thomas
Asken fick jag. Smakade fullt ok (innehållet!). Tror jag sparar asken med det fina fotot på och hänger upp det dinglande i backspegeln till nästa helg.... :mrgreen:
Drive? Vad händer om det uppstår skarpt läge och man måste skaka av sig attentatsmän? Då kommer man inte långt med undermotoriserade limos.
Bytt Tankarmatur 240 1986

Det finns en förpump inne i tanken, finns p&a[…]

Men herregud, köp Geparts färdiga fj&aum[…]

Tjena! Blinkerspilen i instrumentbrädan b&ou[…]

Hur kontrollerar jag det på bästa s&a[…]