Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av RCE
Vi har två mackar som ligger mitt emot varandra och på den ena kostar en liter E85 8,89/liter, inget konstigt med det. Den andra macken är en Preem-station och där kostade en liter E85 13,75 förra veckan och denna vecka har priset gått ner till först 13,67 och slutligen i fredags till 13,62 ....undra hur många liter de säljer per dag? :lol:
av MattiasD
RCE skrev:Vi har två mackar som ligger mitt emot varandra och på den ena kostar en liter E85 8,89/liter, inget konstigt med det. Den andra macken är en Preem-station och där kostade en liter E85 13,75 förra veckan och denna vecka har priset gått ner till först 13,67 och slutligen i fredags till 13,62 ....undra hur många liter de säljer per dag? :lol:
De verkar ha satt bensinpris på E85. Det är inte bara skyltningen som är fel? Eller tar de verkligen 13,62 kr? Hur som helst är det klantigt eftersom det pågått en tid. Har de som jobbar på en mack ingen koll på vad som är rimligt? Ingen liten klocka som ringer?
Användarvisningsbild
av CarMan
kanse är så att dom har avtal med komunen???
när man förhandlar soppa priser så brukar den som har högst rabatt vinna.
Vårda v90 2025

Som Erik skrev, underredsbehandling skulle jag s&a[…]

Stänga av rörelsesensorn permanent?

Går det stänga av denna permanent? Ha[…]

Död instrumentering och klima

Hej Har en V70 -07 som nu på semestern gick[…]

Volvo on call

Har en Xc90 2015 som larmar på voc. Hade den[…]