Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Måste säga att det var nånting visst med de där bilderna som fick mig att gilla det, inramning är alltid snyggt.
Är dock lite skeptisk till hur det skulle bli i verkligheten, gillar mest lister lackade i bilens färg då. Men oken såg prima ut sådär ärkeröda :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Nu har lördagen passerat så nu vill jag se bilder på en nysänkt kärra :wink:
Vart ingen sänkning, vi fick rätt stora problem me 855:an som vi skulle sänka före min, så de får bli en annangång :(
Användarvisningsbild
av buddha88
crumpets skrev:Måste säga att det var nånting visst med de där bilderna som fick mig att gilla det, inramning är alltid snyggt.
Är dock lite skeptisk till hur det skulle bli i verkligheten, gillar mest lister lackade i bilens färg då. Men oken såg prima ut sådär ärkeröda :)
Stötfångarn fram ska bytas mot en R-stötfångare iaf, så ja tänkte prova lacka underdelen på orginalet i silver o få en liten uppfattning på hur de skulle se ut:) Oken kommer iaf bli röda...
Användarvisningsbild
av Severin
buddha88 skrev:
Severin skrev:Nu har lördagen passerat så nu vill jag se bilder på en nysänkt kärra :wink:
Vart ingen sänkning, vi fick rätt stora problem me 855:an som vi skulle sänka före min, så de får bli en annangång :(
Aj då, vadå för problem?
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:
buddha88 skrev:
Aj då, vadå för problem?
Eller stora o stora, men rätt jobbiga e rätta ordet :) Drivaxeln på 855:an vart bara skit, topplagringen på båda sidor på dämparn va kass, så vi sket i o sänka o fixa dom felen först, vart lite körigt då vi börja klo 10 på morgonen, drivaxeln sa upp sig o vi hade ingen ny, skroten va stängd, fanns bara 10valve bilar där o de passar ju inte drivaxlarna ifrån, så vi vart klara me allt klo 7 på kvällen, va 6 pers som leta drivaxlar som skulle passa på olika ställen, men så stog de ju en 20valve bil gömd runt hörnet som ska skrotas så vi fick ta en från den ist... Så de blir o köpa sänkfjädrar o dra dit dom ist sen när man hinner, ska fixa iordning lite innan kompisens bilträff me, lacka ok o annat skoj:)
Användarvisningsbild
av buddha88
Nu har man lackat Oken o sen så har ja lackat underdelen på stötfångarn me, de vart för jävla snyggt, så imorn åker sidokjolarna av samt bakstötfångarn :D

Bild
Bild
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 52

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]

Det har läckt i nån vecka bara lite sm&[…]

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]