Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Larzan skrev:X10 har för stor skärm för att kunna ha i "bysserna".
Använder du tights eller? :wink:
av Bagy
Den fungerar inte med Halebops abonomang iaf.

"I dagsläget fungerar inte tethering/internetdelning med halebop och iPhone. Vi jobbar på en lösning så att det ska fungera. Apple har valt att inaktivera menyn för internetdelning när man ändrar apn inställningen. Och eftersom man måste ändra APN för halebops simkort från online.telia.se till halebop.telia.se avaktiveras knappen för internetdelning. Vi vet att det i olika bloggar och forum cirkulerar lösningar för att komma runt problemet, men det är inget vi rekommenderar eftersom det kan innebära att garantier inte täcker. Välkommen åter Hälsningar Lina Halebop kundtjänst"

Blir att vänta in iphones nya och kolla av den mot Htc desire.

MVH / Andreas
av Larzan
bjompa skrev:
Larzan skrev:X10 har för stor skärm för att kunna ha i "bysserna".
Använder du tights eller? :wink:
Redan fullt, känns ju dumt att lägga stångkorv och nötter på overheadmaskinen... :D
av Bagy
Hej igen!

Var iväg till Media Markt idag, 7 mil enkel :) Men jag kom på att där får man ju prova och klämma på dom :)

HTC Desire var ju riktigt grym, X10 var ljusår efter på snabbhet i menyerna. Men nu står det mellan Htc desire och Htc Hd2, skulle va najs med Hd2an med 4,3 tums skärm :)

Iphone är borträknad efter att ha läst iphones forum i sverige. Den är ju värdelös utan "jailbreak" och då gäller inga garantier.

Hej!
av Noodles
Bagy skrev:Hej igen!

Var iväg till Media Markt idag, 7 mil enkel :) Men jag kom på att där får man ju prova och klämma på dom :)

HTC Desire var ju riktigt grym, X10 var ljusår efter på snabbhet i menyerna. Men nu står det mellan Htc desire och Htc Hd2, skulle va najs med Hd2an med 4,3 tums skärm :)

Iphone är borträknad efter att ha läst iphones forum i sverige. Den är ju värdelös utan "jailbreak" och då gäller inga garantier.

Hej!
Jag har jämförde X10an med Desiren och upplevde ingen märkbar skillnad i snabbhet.,
Det var inga demoex utan båda var privatägda med senaste mjukvarorna.
Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]