Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Men fan va trött man blir.
Bilen är tyst och fin så detta är jag nöjd med. Men det blir ju fortfarande varmt höger bak. Trots att de bytt handbromswire.
Jag märker ingen skillnad alls sedan bytet. Det var inte så att jag bad dem byta wire utan jag bad de fixa felet och jag sa att jag själv trodde det var wiren men att de fick kolla upp vad det var och ringa om det var något som sprang iväg med kostnaderna.

Vad ska man säga nu. Jag har ju inte lust att betala för att de byter något som inte gör någon nytta.
Sen blir jag jäkligt fundersam på vad det kan vara för fel. Det finns ju inte så mycket annat som kan kärva än bromsoket eller wiren.
Är wiren felmonterad? Har jag gjort något fel när jag monterat oket? Eller är det fel på oket eller wiren (Nya saker).

Är så jäkla jobbigt. Vill ju kunna ha min bil att köra med.
Ja jag märkte inte något som kärvade. Men kom också att tänka på detta med "glidpinnarna". Enl Haynes ska man byta dem också om man byte ok. Men det gjorde inte jag.

Var inne på Volvo i morse och pratade med dem. Jaha det var ju konstigt... osv. Ja vi får väl ta in bilen igen sa kundmottagaren.
Jag ifrågasatte lite om jag skulle behöva betala wiren om den inte var dålig, men han menade att det hade den varit.... ja vad säger man. Jag märkte ju ingen skillnad direkt. Man tycker ju det vore rimligt med någon form av kompensation för allt jäkla besvär.
Ingen fara.
Har just kört 25km. Kände på vänstersidan; lite ljummet Höger; så varmt att man bara precis kunde nudda skivan utan att bränna sig.

Volvo ska kolla på bilen under dagen i morgon... ska bli intressant att höra vad de kommer fram till.
Biltema.
Följde inte med några glidpinnar, glidbultar eller vad de nu heter så det kanske är de som kärvar... kan inte komma på något annat det skulle kunna vara.
Nytt ok, ny skiva, nya belägg och ny handbromswire.
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 137

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]