Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nu var jag igång igen. Bilen är städad ännu en gång och fönstren har fått sig en genom gång på insidan med glass clean och det var en hyffsat stor skilllnad.Den är även dammsugen och dammtorkad men det som saknas är vinyl vipes så det blir lite glansigare.

Bild
Före dammtorkning snacka om skitigt.

Bild
Före dammtorkning.

Bild
Bild på redskapen ;) Svampen användes till rutorna.

Bild
Efter damm torkning syns lite på Rutorna att jag varit och Rengjort dom :)

Bild
skitiga bilmattor usch fy och blä.Dom får vänta tills i sommar.

Bild
Även fönstren i skuffen måste ju vara Rena.

Det var allt för denna gång.
Over and out /Dieselsmurfe
Ja under helgens gång har bilen blivit Polerad och waxad av mig!. Den har även fått sig en Rejäl motortvätt.Märker nu på bilderna under maskeringen så har den fått ett litet annat stuk tack vare maskerings tejpen. Dekalerna kommer att monteras senare i veckan för avin komme på fredagen och kollade ej posten först föränn på kvällen och då hade dom ju hunnit stänga :(.

Bild
Efter Tvätt Före Waxning och Polering

Bild
Baken på bilen , Den som är uppmärksam kan se att nåt ligger på taket gissa vad det är?.

Bild
Sido bild.

Bild
Efter polering och waxning viss skillnad.

Bild
Efter maskering. Själv tycker jag att den vart elakare!. Bara jag som tycker att det är liknande R stuk?.

Som sagt så kommer dekalerna på i veckan nån gång. /Dieselsmurfe
Ja Klart man vill ha en glänsande bil. Den var även i behov då den inte varit polerad sen jag köpte den.
Candypig skrev:Alltid snyggt med glänsande bilar............ :)
Lite skillnad på denna bilden och den första då bilen var begravd i snö... :wink:
Kan även säga att bilen har varit på verkstan idag på morgonen. Volvon nötte bakdäck så in i bomben så det var behövligt , så nu behöver man inte oroa sig för punka. Hämtade även dekalerna idag så om det blir bra väder kommer dom att monteras på bilen och så klart kommer det bild bevis på att det är gjort.

Over And Out // Dieselsmurfe
Vart min bil helt ointressant helt plötsligt??????! Hur som helst så får ni en mini mini update iaf. Under gårdagen så var volvo in på verkstan Ännu en gång pga av dieselfilter byte. Så nu är det bara att tuta och köra. Kommenter gärna!!!.
Ja Som tidgare inlägg uti dieselfiltret Så är det problemet löst Dieselfilter koppen satt inte fast riktigt ordentligt.
Senare under dagen så har jag varit i garaget och Monterat JagRullar dekalerna Som är ett måste på bilen. Kan säga nu i fröväg att det vart hyffsat bra eller riktigt bra. Bildbevis kommer här nedanför.

Bild
Blåa Jagrullar dekaler Lite udda? Bryter färgen på bilen i alla fall.

Bild
Andra dekalen som sagt så vart det bra.

Bild
Helhets Bild

Kommentera nu vill ha Respons!!.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Kom över en helt ny ratt, nu är jag n&ou[…]