Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
haha tror jag börnade bort lite för mycket gummi :lol:
Bild

Jag undrade hur bilen kunde börja "hoppa" när jag åkte iväg efter sista remmen och det var nog inte så konstigt. Jag tänkte bara göra slut på dom gamla torra vinterdäcken så jag skulle få en anledning att byta men kanske inte så fort :P Den vita fälgen i bakgrunden sitter på nu med pyspunka.

Ganska imponerande att det går att bromsa fast den på 1200 varv på ettan och den tuggar och går endå :mrgreen:
Användarvisningsbild
av päpplet
vad är snyggast, svart eller vitt? 8)
Bild

Tror nog det får förbli svarta fälgar. Ska åka iväg nu snart och leta i däckfirmans sophög efter lika stora däck utan pyspunka och torrsprickor :wink:

edit: Den är förövrigt nytvättad på bilden :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
eftersom i stort sett allt annat på bilen är svart så får fälgarna förbli så. Vita fälgar har ju alla :lol:

Var ute och lekte lite till så nu är kopplingen slut också. Blir att byta urtrampningslager, koppling och växellåda när första lönen dyker upp :roll: Fast koppling och låda har jag nog redan så det är lugnt.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Snälla lägg upp bild på hur din koppling ser ut jag vill bara se om min var ett skräckexempel :)
Användarvisningsbild
av päpplet
Det kommer bilder, var så säker :wink: Vore egentligen intressant att plocka ur den ur min gamla vita 740 som lamellerna skrek i när jag köpte den och dom blev inte direkt bättre när jag åkte med den heller :lol: Den gick inte att få lös på blankis på 3an för den var dels för slö sen slirade kopplingen...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 75

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]

740 som krånglar

På årsmodell -88B lyser aldrig mil[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]