Håller på och plastar fästen just nu så att konsolen hänger på instrumentbrädan och inte sitter löst så den kan röra sig.
Fästen av en bigpack burk:P Kommer bilder sen!
Moderator: Moderatorer
crumpets skrev:Vad blir det för bil om du lyckas sälja denna? :)Jadu, min flickvän vill att jag behåller den så får väl se. Säljer den endast om jag får bra betalt för den och då blir det faktiskt en V40 -04 med 1.8 liters motorn då planer finns på utöka familjen samt ekonomiskt mer försvarbart än denna:P
Fellow skrev:och då blir det faktiskt en V40 -04 med 1.8 liters motornSe bara till att du inte köper 1.8i motorn, den har inget bra rykte
~Kalle~ skrev:Vill inte riktigt sälja. Men ska flytta ihop med tjejen snart och säljer jag bilen för säg 140 papp så får jag en schysst v40 för 70 000 kr. Mitt lån försvinner på bilen och jag har 70 000 över till den nya så sparar in 2800 kr i månaden på avbetalning och mellanskillnaden i försäkring per månad.Fellow skrev:och då blir det faktiskt en V40 -04 med 1.8 liters motornSe bara till att du inte köper 1.8i motorn, den har inget bra rykte![]()
S40in är helt klart unik kan man säga :)
Ingen write-up på detta? Vore ju trevligt at[…]