- lör 22 maj 2010, 01:24
Den där har väl nån motorblaska testat (kommer inte ihåg vilken) men att den INTE FUNKADE det kommer jag ihåg och det fanns någon motorexpert där som också uttalade sig och som menade att dom virvlar som denna lilla fläkt åstadkom inte kunde ha någon effekt alls.
Jag testade för ett par år sen nått undermedel som också skulle både sänka förbrukningen och öka effekten på motorn, men NEJ inte då. Jag var lite lyrisk i början men efter en sommar så hade det inte vare sig sänkt förbrukningen utan orsaken till att bilfaen gick bättre i början av sommaren, ja den var att "det är ju när man tar ut den på våren" är det alltid nyservad och alltså i bättre skick än på hösten efter 700 mil ?:-/ Och det är faktiskt så att det har funkat lika bra utan detta supermedel varje år och det verkar som att det kommer att återupprepa sej i år också eftersom bilen uppför sej som vanligt i år också. Nyservad så både går den bättre och drar mindre soppa än oservad. Basta :roll:
Ja man skulle stoppa det i tanken, ett piller när man tankade :-O) och sen skulle ALLT bli bättre :roll:
Du kan hitta allt det som skrevs då under fliken "Allmän Bil-diskussion" om du söker lite. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad medlet hette Men ?:-/ Inte Faen Funka Det Alls Inte :-O)
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"