Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av zenobia
Jag hade inne min S80 T6a på CMS för genomgång av Bra Bils 16.000 mila service. Det var ingen munter läsning som teknikern på CMS producerade. Bra Bil hade misslyckats med stora delar av den servicen. Konfronterade Bra Bils VD med dom uppgifterna och sedan kom dom och hämtade bilen på jobbet. Servicen gicks igenom en gång till och dessutom bjussade dom på en bussning i bakvagnen som kompensation. Bilen kördes sedan tillbaka till min arbetsplats.

Slutsats:
Klåpare finns det överallt & alla kan ha en dålig dag. Kundkraften är att inte acceptera all skit som dom skickar på en som kund. Jag skakade ner både verkmästare och VD från apträdet innan jag var nöjd. =)
av Ligementet
Det jag menade var att det är en varningssignal att så många har negativa erfarenheter av CMS Group. :wink:

Det är ändå alldeles för många för att det ska vara undantag känns det som, och verkar vara för nonchalant skött av CMS Group eftersom de skapat ett så starkt engagemang att folk t o m tar sig den tiden.

Men alla gör såklart som de vill och det är ju fritt fram att testa dem om man vill chansa.
Radion XC40 2024

Jag har haft samma problem sedan jag köpte […]

Transmissionsolja till M66

Kollade lite mer nu, och volvo orginaloljan p&arin[…]

Hur drar jag ner kablarna till en ljusramp under n[…]

Hej, Jag upplever samma problem som TS med min s40[…]