Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Tack. Var lat denna gången och monterade inte isär oket. Men eftersom det var målat en gång innan så gick det bra att göra så.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har polerat lite på bilen i helgen. Men det är inte länge man skall få vara glad för en fin bil.
- Har haft en jäkla kupéljud ett tag och har nu upptäckt att det beror på att bakdäcken är felaktigt slitna... IGEN! Hade ju bilen inne på hjulinställning för ca ett år sedan för samma fel.

- Problemen med bromsarna fortsätter. Trodde ju allt var fixat. Men upptäckte nu att det är varmare på höger sida än vänster.

- Sen verkar det inte vara någon höjdarfirma som gjorde lackeringsjobbet på bilen.

Besiktning i morgon...
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja det är väl bara någon tråkig jobbig tvåa som fattas.
Men förutom bromsarna så är det inte direkt nåt jag kan tänka mig skulle krångla.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hur gick det på besikningen?

Jobbigt att betala för en ny hjulinställning och däck? :???:
Användarvisningsbild
av Tomas88
"Fordonet har godkänts vid kontrollbesiktning" :D

Något positivt iaf. Har bokat ny tid för hjulinställning. Ang bromsarna så tror jag det är handbromswiren som kärvar. Har lossat på justeringen men såg att den drog mer på högersidan än vänstersidan. Har bett Volvo kolla på detta också... orkar fasen inte krabba mer nu. :(
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vad bra att den gick igenom :P

Bokat tid för hjulinställning på Volvo? Vad kostar det?

Det är enkelt och smidigt att lämna in bilen men det svider i plånboken :|
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 137

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tank[…]

Uppdatera mjukvaran

..e-call är den lagstadgade automatiska tj&[…]

Tjena:) Har en V90 från 2019 i trimmen momen[…]