Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mattes
Tobbev skrev:Hoppas du såg ironin i mitt inlägg.
Klart jag gjorde det, vi måste ju kunna skoja med varandra.
:lol:
av Erst
Redan 3 beställningar i tråden, och alla är högspecade. Kul att ni som beställde lyxat till bilen lite utöver vardagsvolvon!

Jag är nyfiken på vad ni tycker sedan när ni får bilen, så kom tillbaka och skriv mer då. :) (Gissar att ni plockade med Driver Support paketet också, och den är jag särskilt nyfiken på vad ni tycker om...)
av Robertson
Jag har beställt en S60 T6 Savile grå med allt utom taklucka, RSE och TV-tuner. Inte heller dragkrok och sådant. Jag hoppas kunna koppla in en iPhone och spela musik från Spotify. Leverans ska tydligen ske i slutet på Oktober, beställde i slutet på Maj. När får Ni andra er bil?
av EMIVIK
Hm... jag beställde den i början av april någon gång. Det blev en D3 summum svartmetallic med manuell låda. Kan vara så att det var satt till 13september, men har för mig jag såg 12 sept.
av EMIVIK
Vi måste nog nästan göra det! F*ck... leveransdatum ändrat till 14september för mig.
Ska dock låna hem första demobilen här nu till helgen. Hinner den inte bli klar till fredag, gör jag leveransservicen själv.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Köpråd V60 Recarge

Jag köpte mig en V60 2021 för ca 2 m&ari[…]

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]

Och denna har man sänkt med 10k för at[…]