Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av svempus
Bild
snart klar på höger sidan nu bara vänster kvar....
huven fick sig en övergång med dock ingen bild på den...

var vad jag fick klart nu i dag kommer nog att dröja till nästa uppdatering blir runt den 18 maj tror jag. har dåligt med pengar nu...om inte nån vill sponsra lite vill säga
av svempus
ska försöka att få bilen klar till slutet av denna månad och besiktigad i slutet av juni. och se om bilen gå igenom den utan några 2or kommer nog att bli nån två skulle jag tro....
av svempus
toppen kommer att lämnas till motorfirman som gav mig priset på 2200 för jobbet. jag har räknat lite på det och det skulle bli ungefär lika dyrt att köpa delarna löst på olika ställen än att låta dom göra jobbet....
Användarvisningsbild
av Nexus
hur mycket behöver du? :wink:
Kul att du inte har brist på energi gällande bilen iallafall :D
av svempus
ska se om jag kan få fart på bilen nu under denna månad så den går att flytta på till en början... ska köpa topp packningen under denna vecka och sedan lämna toppen på planing och trycktestning med senare i månaden...
av svempus
blir en saab i stället att fixa me köpte den i dag och bilder kommer på stört...
nu har jag kommit hem med bilen är nog inga stora fel på denna bil lite små fix på den lite bilder ska ni få...
Bild
så här ser hon ut rätt bra skick för att vara 23 år gammal...
Bild
detta hitta jag där bak i bilen....
Bild
inte gått så långt för att vara en 87a...
Bild
jag vet skitig motor på den ska tvätta den senare denna månad....

de jag ska göra är att fixa skärmkanten höger fram och byte av motorolja i den växellådan ska få sig ny olja med sen ska ju baslådan in och även stereon ska bytas ut mot den jag har liggande här hemma...
Hög tomgång B230FK

Kan vara dålig jord. Jättevanligt fel s[…]

Volvo går dåligt så det gö[…]

Tysta sommardäck V90

Överlag är personliga omdömen av d&[…]

Tackar för tips! Diagnosverktyg är inf&o[…]