Severin skrev:Men allvarligt, hur många trådar ska vi ha ang detta ämne?bara att trycka på utropstäcknet o påtala det för moderatorerna
Moderator: Moderatorer
Severin skrev:Men allvarligt, hur många trådar ska vi ha ang detta ämne?bara att trycka på utropstäcknet o påtala det för moderatorerna
ÄRRet skrev:Blir väl knappast färre trådar av att gnälla i denna tråd Severin? Finns andra forum på nätet för att gnälla...Tycker inte jag gnäller när jag säger till att det finns 4 trådar av samma ämne, va bra då kan du logga in och stanna där
Severin skrev:Det är väl den här tråden som skapades först?ÄRRet skrev:Blir väl knappast färre trådar av att gnälla i denna tråd Severin? Finns andra forum på nätet för att gnälla...Tycker inte jag gnäller när jag säger till att det finns 4 trådar av samma ämne, va bra då kan du logga in och stanna där
Severin skrev:Men allvarligt, hur många trådar ska vi ha ang detta ämne?Håller med men inte lätt att veta att det fanns flera trådar..? Varför inte? Jo för att jag inte sökte utan fann detta ämne av en slump.
ÄRRet skrev:Severin skrev:Men allvarligt, hur många trådar ska vi ha ang detta ämne?Håller med men inte lätt att veta att det fanns flera trådar..? Varför inte? Jo för att jag inte sökte utan fann detta ämne av en slump.
Vad ska man med den där till? Räckvidd[…]