Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Arese
Seniora teknikkonsulter går enligt DI för under 400 spänn i timmen inom automotive.

Nya konfiguratorn är hur som helst ordentligt kass.

Mvh
Arese
Användarvisningsbild
av Henry_Fågeljazz
Jag tycker systemet fungerar bra. Känns bättre än tidigare.
Kommer att utvecklas ytterligare och bli ännu bättre.

Hälsningar

Henry
av Tartryffel
Henry_Fågeljazz skrev:Jag tycker systemet fungerar bra. Känns bättre än tidigare.
Kommer att utvecklas ytterligare och bli ännu bättre.

Hälsningar

Henry
Intressant. På vilket sätt är det bättre att priserna inte syns på vissa saker längre? Enligt dig då.
av Tartryffel
Henry_Fågeljazz skrev:Tartryffel

Totalpriset visas ju hela tiden. De flesta valen har också angivet pris.

Var saknar du prisuppgifter?

/H
Som jag beskrev längre upp i tråden. Priset för motoralternativen och utrustningspaketen. Eller för att vända på det, varför finns de inte där, nödvändigt eller ej? På alla andra ställen anses ju priset viktigt.
av Amli
Min spontana reaktion är att den blev sämre. Inte lika lättnavigerad som tidigare. Men den är snygg. Jag gillar att man ser exakt hur bilen ser ut.
Som sagt sämre, men ändå en av de bästa bil konfiguratorerna.
Användarvisningsbild
av Gurra82
Den blev snyggare, men man man får klicka och klicka och klicka och klicka och klicka innan man är färdig, ja glömde ett klick, förlåt. Nä volvo! nu får ni allt göra om läxan, kan det vara så att Geely har haft några av sina billiga konsulter i Torslanda
Användarvisningsbild
av Variosboy
Ett I-landsproblem kanske, men jag gillade heller inte den nya..
Visst, man får se bilen, men so what, det är ju egentligen bara fälgar å färg man ser ändå!?
Användarvisningsbild
av na96gen
Snyggt i vissa lägen, men värdelöst om man tex vill jämför priser mellan motorer, paket eller dyl. Sammanställningen suger än mer.. klick klick klick dessutom ska man få den via mail.. näää :evil:
Tillbaka till nittotalet med utskrivna prislistor... :roll:
av Lövet
Arese skrev:Seniora teknikkonsulter går enligt DI för under 400 spänn i timmen inom automotive.

Nya konfiguratorn är hur som helst ordentligt kass.

Mvh
Arese
Jeeesus, tur att jag lämnade konsultbranschen då. Var iofs verksam inom systemintegration av SAP men vi låg på 3ggr de pengarna. Skaplig prispress inom Automotive.

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]

Får inte ut diff ur bakaxel

Testa svetsa fast ett par grövre pinnar p&ari[…]

Det luftar sig självt. Fyll på i exp-k&[…]