Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Sitter å ser på en brukt V70, 1 år gammel med 43500 km på telleren.
Så lurer litt på hva som er typiske feil og mangler på disse bilene ?

Er jo en ganske tidlig modellutgave av V70II, noe spesielle ting man bør være på utkikk etter?

Etter hva jeg har forstått etter annonsen var bilen førstegangs registrert 20.4.2009, så er jo fortsatt 2 år igjen på garantien, men kan jo være greitt å vite litt om hva som plages som man kan være på utkikk etter.

Takke for alle tilbakemeldinger
Låter som det skulle vara min bil du tittar på, fast den är inte till salu. Har bara ägt vår sen februari och har kört ca 500 mil, vi är grymt nöjda med bilen, tillräckligt med effekt (även om nya D5 hade varit skoj, gamla var inget alternativ för oss) bra komfort och utrymmen. blandad körning med motorväg i ca 1120-130km/h så ligger vi på en förbrukning på 0.63 med takbox och dubbdäck.

Vi har inte haft några fel, gamla ägaren fick lämna in för nåt med programvaran, det är allt jag känner till.
Er det en 2008 modell du har da?

Er slik jeg forstår at 2008 modellen er det første modellåret på V70 II chassiet, og da kan det jo være noen barnesykdommer som man kan evt. få luket ut på nybilgaranti.

Men är problemet med låg spänning […]

Om man måste lossna en kylarslang för a[…]

Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]

Luftkudde domkraft

Är det sån här du menar? https://[…]