Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Och var ni är roliga :lol:
Jag tycker inte heller att det passar men det är nåt att jag har nytta av den.
Gps funkar kanon bra och utom det kan spela dvd samtidid så att barnen kan titta i nackstöd skärmar, på sina teknade när vi åker.
Mobilen blir direkt kopllat genom bluetooth, själva enheten har mik. på och samtal kommer genom högt. så har man fria händer och köra ordendligt.
Jag ska kolla i framtiden att köpa en bakkamera och koppla också.

Ni får har ETT GOTT NYTT ÅR alla här på forumet och jag hoppas att det nya året kommer med flera träff också.
Vi hörs nästa år. :lol:
Nja inte direkt nu. Jobbet och barnen ta det riktig hård nu för tiden så får man
pausa lite med bilen. Utom det, det är för kallt också.
Bilen står in i garage och vänta tills vädret blir bättre så kan jag köra ute lite med den.
Just nu är för mycket salt ute och stora klumpar isbitar så vill jag inte köra med den men jag börja sakna den.
Man kan väl spara på lite pengar också samtidigt och börja igen spendera på bilen sen. :)
jojjevg skrev:kan spela dvd samtidid så att barnen kan titta i nackstöd skärmar, på sina teknade när vi åker.
Har du monterat in dom själv?
jojjevg skrev: Jag ska kolla i framtiden att köpa en bakkamera och koppla också.
Även jag har den funderingen men jag vet inte om arbetet med att riva bagageluckan och all kabeldragning är värt det
Skärmar är portabelt än så länge Severin. Jag har bara fixat med anslutnings kabel som kommer genom mitt konsolen och sen koppla skärmar när man vill.
Jag vill gärna sätta fasta på nackstödet men det är inte så himmla viktig än.

När det gäller bak kamera jag tycker inte att det är jobbigt och dra kablar utom själva schemakopplingen med bakväxel och handbromsen eller bromsen kommer fan inte ihåg vad som står på papperna det tyckte jag var jobbigt.
Hej grabbar nu har det vart dags för service eftersom lampan lyste.
Det som är gjort är:
Byt oljefälla med insugnings packning, vilken jäkla jobb taksam att jag fick lite hjälp.
Det gamla vägde minst 0,5kg mer jämfora med den nya, då kan ni tänka vad som fanns där inne. :lol:
Olja Castrol Edge Sport 10w-60
Olje filter
Luft filter behövs ej jag har bara rensat. (öppet filter)
Tändstift är också bytat NGK platina.
Allt remar och slangar ser bra ut.
Bromsbelläg är 3/4 del kvar så för jag nog byta dem och bromsvätska, plus underhållning med ok efter att bilen åker tillbaka från grekland.
Samma med bensin filter ska bytas efter resan.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 27

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej