opA skrev:- Xenonvita dioder i parkeringsljuset
- Antingen xenonvita LED-lampor i dimljus eller ett xenonkit till dimljuset
Tack för idén, jag ska fundera på det och det skadar inte att det inte kostar mycket. Kan jag få problem med bilprovningen/polisen om jag byter lampor?
Nike81 skrev:Köpte en sportratt i ny skick från JB bildemontering. Gick nästa på 2000 kr ink frakt och moms
Hittar jag en till det priset så bytar jag definitivt till sportratt.
@chrisofsweden, visst ser den trevlig ut och ännu skönare är den när jag testat.
chrissofsweden skrev:EDIT: Sen är ju alltid en sänkning och 19" rätt fett 8) Glöm inte att köpa ett njurbälte bara ;)
Jag tycker komforten inte är att förglömma och därför finns inga planer för sänkning eller större hjul. :)
chrissofsweden skrev:Fast en sänkning kan ju innebära en sportigare look men ändå ge en klart godkänd komfort! Satsa på originalsänkningen (20mm) om man vill ha lite av båda. Och ja, 18" räcker.
Men, nu gör du mig nyfiken. Jag kanske ska ta och provköra en med orginal sänkning och jämföra. Vet att jag talar emot mig själv nu. :)
Kan någon skicka en länk som visar hur stor skillnad det är med och utan en orginalsänkning?
sand3rs skrev:Nya fälgar gör mycket och eftersom du inte har 18 tum idag, bara 17, så kan du utan större förlust av komforten byta upp dig.
Måste man inte gå ner på riktiga lågprofildäck om man bytar till 18''? Annars höjs väl bilen och det blir mer XC än sport?
Återigen kan någon skicka en länk som visar både 17'' och 18'' hjul på samma bil?