Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Jeppe.R
Hur är det med rankingen?

När bilr man bättre än övningskörning?
Kan nån skriva upp en "tabell" över hur många inlägg man ska ha för att bli halkörning,bensin i blodet osv osv?

Tack på förhand.

Mvh Jeppe
Användarvisningsbild
av Ramon
Jag vet precis hur det är med rankingen, men vi moderatorer och admins har kommit överrens om att inte berätta när man skiftar nivå. Detta bl.a. för att det blir "roligare" att märka det när det händer.

Fast detta med rankingen är ju inte anledningen för att man hänger på ett forum :wink: Man gör det oftast för att lära sig/lära ut saker samt diskutera. Att man sedan har ett rankingsystem är en "kul grej".

Jag säger inte att du gjort det, men märker vi moderatorer/admins att medlemmar skriver "meningslösa" inlägg för att komma högre upp i rankingen tas inläggen bort pronto och vid upprepningar tar vi kontakt med trådskaparen.
av Jeppe.R
Okey... Jo det är ju smart faktiskt...
Användarvisningsbild
av v40one
Ramon skrev:Jag vet precis hur det är med rankingen, men vi moderatorer och admins har kommit överrens om att inte berätta när man skiftar nivå. Detta bl.a. för att det blir "roligare" att märka det när det händer.

Fast detta med rankingen är ju inte anledningen för att man hänger på ett forum :wink: Man gör det oftast för att lära sig/lära ut saker samt diskutera. Att man sedan har ett rankingsystem är en "kul grej".

Jag säger inte att du gjort det, men märker vi moderatorer/admins att medlemmar skriver "meningslösa" inlägg för att komma högre upp i rankingen tas inläggen bort pronto och vid upprepningar tar vi kontakt med trådskaparen.
Kommer högre rankning kunna ge användaren befogenheter att du bort inlägg i sina egna skapade trådar!? eller hur fungererar det!?
Användarvisningsbild
av cybermunk
Du är fortfarande en "vanlig" användare med rätten att ta bort DINA inlägg men ingen annans. Så som jag fattat det och som ni ser så har jag ganska många inlägg under bältet :)
Senast redigerad av 1 cybermunk, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av SvenB
Inlägg borttaget.
Senast redigerad av 2 SvenB, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Varför citerade du mig då då KKR?

För det är väldigt enkelt att editera inlägg :)
av PDK
Annars kan man söka på medlemmar och sätta dessa i "inläggsordning" så ser man på ett ungefär vart det bryter... :-)-)
Användarvisningsbild
av Tjuren59
Skulle det finnas tabell på antal inlägg så skulle det vissa syssla med jakt på nya nivåer.
Användarvisningsbild
av opA
Inlägg av Jeppe.R ons 01 mar 2006, 23:15
(R)

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]