Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Severin skrev:
buddha88 skrev:men så vart den påkörd bakifrån me idag :( efter mitt slit me o göra den fin :)
De där lät inte bra, vad hände?
Bilen framför stanna o då måste ju ja me stanna, så då drar en gubbe in i baken på min Volvo me sin sprillans nya Hyundai, fronten på den vart skrot men på min e de bara o polera upp stöten bak så synns de inte längre :) Volvo ska de va :)
säker att det inte blev något som ej syns? tog kroken smällen kan den bli intryckt fast det knappt syns:Så var det när pappa blev påkörd bakifrån en gång såg inte ut bli något på bilen men när verkstan hissa upp titta så var det lite krokigt där bakom.
Grammse skrev:säker att det inte blev något som ej syns? tog kroken smällen kan den bli intryckt fast det knappt syns:Så var det när pappa blev påkörd bakifrån en gång såg inte ut bli något på bilen men när verkstan hissa upp titta så var det lite krokigt där bakom.
Har inte kollat under, får kanske ta o kolla de imorn
Användarvisningsbild
av cybermunk
Buddha88 Sätter du lite mer antenner av olika slag på olika ställen så skulle nog många reagera :) Trevlig bil trevliga fälgar. Ja och självklart trevligt med stänkskydd
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 52

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]

Min erfarenhet med just dem kompressorer och ljud […]

finansiera V90

Tveksam om Volvofinans har sånt upplägg[…]

Verkar att den verkstad kan bara göra ett byt[…]