Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av matsiii
du pettson tycker du ska lungna ner dig lite vem som frågar därför finns detta forum o alla kanske inte hittar felet direkt
Användarvisningsbild
av Severin
Jag kan ärligt säga att det mekaninska kan jag inte ett smack om men jag trodde inte att växellägena styrdes med vajer, trodde det va länkarmar eller nå sånt
av *pettson*
matsiii skrev:du pettson tycker du ska lungna ner dig lite vem som frågar därför finns detta forum o alla kanske inte hittar felet direkt
Det handlar inte heller om att hitta ett fel. Det handlar om att FÖRSÖKA hitta fel. Eftersom man som sagt inte kanske är skolad inom ämnet och heller inte har vana så har jag full förståelse för vad man kommer fram till, men man har försökt då iallafall.
Men många inläggs lösning är i slutändan att t.e.x en slang är av, pratar vi om t.ex mapsensorslangen så sitter den framför motorn och syns om man öppnar huven. Ingen slang ska vara i två delar. Pratar vi om en vacumslang i övrigt så behövs inte heller där en skolning i att inga slangar eller anslutningar ska vara trasiga oavsett vart dom sitter och vad dom gör. Det är garanterat en nivå som alla klarar ut eller hur? En okulärbesiktning har dom flesta både kunskap, tid och råd med om dom vill. SEN är det dags att fråga på och förhoppningsvis få svar. :wink:

Enligt Vparts så ska dessa få plats, […]

Ström och genomföring verkar inte s&ari[…]

Spolning av automatlåda

Kan det verkligen stämma? Vi har bytt olja[…]

Polestar 4 TPMS vinterdäck

Hej, Någon som vet om Polestar 4 har indir[…]