Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Gött 8) En turbo är ju en jävligt trist utgift men tänk vad garderad du är mot typ alla fel sen när även den är bytt :D

Lite som en polares syrras lillebrorsa (låter som sju miljarder led :lol: hade väl kunnat säga bekant bara) vars saabs växellåda först sprang läck och började spruta olja (när vi skulle raca en volvo på en landsväg mitt i natten nånstans, nån undrade vad rökmolnet bakom bilen var plötsligt :lol: ), först rasade lådan och såfort han bytt låda rasade turbon 8)
Nu så nu e det dax för en EXTREM uppdatering med många bilder :D
Ungefär 90% sen fredagen tills nu har jag varit ute i garaget. Har bland annat fixat en ny turbo med hjälp av min mammas bror halva motor skiten blev utsliten men efter några timmars slit så va turbon på plats^^.
Aja nog pratat nu blir det lite bilder med text :-)-) Ät å var glad nu. :-DD

......De första bilderna e tagna med en mobil kamera......
Det nu ni ska få se är hur snygg bilen kan vara när ganska mycket ligger utanför den :roll:
Bild
Lite rörig när man sliter ut allt^^
Bild
ALLT ska ur
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Lite slipning och spackling på det fixade rosten med ny plåt :D
Bild
Mera slipning
Bild
Efter att ha stört mig på det fördärvliga klunkande ljudet i höger bak. Har faan bytt allt som går fjädrar dämpare alla stag rubbet. Slet ur å satte på skiten mer en 10 gånger INNAN jag kom på vad felet var *_* det visade sig vara en liten gummi packning inne i dämpar fästet som var slut har nu köpt en ny för 250KR :-(O) :-(O) för en jävla liten gummi bit men nu e den tyst. Efter 1 års körning så e bilen äntligen HELT tyst :D
Bild
Har man ingen fjäderspanare så gör man sig en egen :twisted:

Passade även på att lacka om allt i bilen till den nya metall färgen jag fick hem färg Vol324 har min bil :-DD lite bilder.
Bild

Bild

Bild

Bestämde att trädet skulle ur bilen lite sorgligt men men
Bild

Å så en helhets bild.
Bild

OBS!!!! Dörrsidorna e ej klara men kommer på plats i morgon då jag uppdaterar innan jag drar till jobbet kl13:00.

He he ni undrar säkert hur det har gått för mig å bilen med all rost? Jodå se för er sj...

Tog och fixade om huven med då jag ej var nöjd med den förra lagningen. OBS bilen är täckt med ett lager dam å smuts så det kan se lite skumt ut. [Den har stått stilla i 4 dagar nu med mig slipandes överallt]

Bild

Bild

Bild

Å nu till bakdelen ni mins väll?
Bild

Men nu ser det ut såhär :D :D :)
Någon som ser skillnad på innan å nu?
Bild

Bild

Bild

Sen så ska ju allt polares upp med och sånt som inte e fixat en men snart så^^

Så det var nog allt för inatt nå vad tycker ni?

Ha ha lool tog typ 30 min att skriva å klistra in alla bilderna.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 135

Tack för hjälp, nu är beställn[…]

Polestar 4 på gång....

Testar att fråga här. Har provsuttit P[…]

Start stopp

Har meddelande start stopp service erfodras g&arin[…]