Dags för update igen.. Legat på latsidan lite kan vi säga.. Även om det inte är så egentligen... ;)
Har inte vart överdrivet aktiv heller, men fått lite gjort :) Känner igen stress :)
Har rivit ner halva panelen, två defrostermunstycken blåste inte... Va så enkelt som att slagnarna till mustyckena helt enkelt hade lossnat.. Najs att ha en stöveltork som fläktpaket BTW ;) Passar på att riva väck all hemmadragen el också, ska göra om elen till stereo m.m :)
Någon som har en beskrivning vad säkringarna har för funktion? Har ju varken instruktionsbok eller klisterlapp...
Innerskärmen är i princip klar med, är lite finjustering kvar, och lite smågrejer som är enklare att fixa innan den riktiga skärmkanten kommer på.
Sen har det vart fälgprovning igen.. Denan gångne Eiker, och fan vet om jag inte ska köpa sånna :)

Ska väll ner på backen lite med dock... ;)
Har fått en B20 motor till nu, och ska flytta till öland närmare jobbet, så jag slipper pendla 14 mil om dan med min gamla 740 :) Och då tar jag ut motorn dit, för att kunna greja med den efter jobbet, med på jobbet, dör det finns alla verktyg man behöver på samma ställe :) Har bestämt mig för att bygga ordentligt, så man får en stabil motor :)
Hoppas kunna greja nästa helg med, idag blev det itne så mycket gjort, då de va rally VM på TV, och som rallyfantast missar man itne gärna det ;)
Vad tror ni BTW om att sätta parkeringsljuset i huvudljusen, och blinkers i ordninarie parkeringsljus, för att slippa dom på skärmarna?