Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Vad exakt är en övre? Varvmätare, men vad är den lilla mätaren inuti?

Har du liksom jag och de flesta andra ett gammalt sketet skattemärke sittande på bakplåten är det klart du ska klistra över det med det där :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
vet ej om de passar rakt av på orginal? kanske går det flytta över glaset om det nu kan tänkas stämma hýffsat?
Crumpets: den lilla ratten ställer du vid vilket varvtal shift-lightsen ska tändas :mrgreen:
Användarvisningsbild
av MrSimson
~Kalle~ skrev:Är kärran till salu nu :wink:
Det kan jag svara på 8) Ja det är den. Ska o titta på den imorrn... Så nästa gång kanske det blir jag som skriver om den bilen här :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Jaha, då är det väl dags för en uppdatering från min sida. 745:an är såld till Mr Simson.

Hoppas han tar väl hand om den och kör försiktigt! Det är mkt mos i maskin på den vill jag lova och herr Simson tror jag blir utmärkt att fortsätta sota ur den!

Dåså. Kan en moderator låsa min tråd så får jag be Simson att starta en ny som han kan uppdatera i. (kanske tillochmed länka till min låsta?)

Ett, två, tre, slut.

/Ticken
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]

Släpper magnetkopplingen på kompressorn[…]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]