Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Varför jag gissar på takskärm är för att man ser ett "instegshandtag" i bakgrunden :)
Är väldigt nöjd med ljudkvaliteten, mycke bättre än original stereon.

Handsfree funkar kalas, man lägger in telefon och klickar i att den ska kopplas in auto så när man startar bilen så kopplas telefonen in, smidigt och bra.

Kollegan och jag testade den härom natten från en "riktig" blåtand handsfree till stereon och han vart överraskad över hur bra det lät via stereon.

Hade faktiskt inte vänta mig sämre för jag har haft pioneer förut och dom har alltid gjort mig nöjd
Det ser fint ut. :P Jag hade funderat också, att sätta på en takskärm men där kom min fråga hur mycket kan påverka i bakspegeln.
Eftersom du redan satt på en sån kan du nu berätta hur mycket påverka när den är nerfält? :wink:
Klart den påverkar i nedfällt läge, försvinner ju lite i toppen på spegeln men all sikt försvinner inte och du har väl 2 speglar till :wink:

Själv är jag van att använda sidospeglarna så mig gör det ingenting

Ska även beställa ir hörlurar sen så ungarna tillåter att man lyssnar på musik medans dom glor på film :lol:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 37
Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

AC fungerade fortfarande i min bil också. Me[…]

ABS lampa lyser 740

Kollade noggrannare på allting och märk[…]

Visa din semesterbil(d)