Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Tänk att inget kan få gå smidigt.
Var in till Borlänge idag och skulle införskaffa nya Navringar till sommardäcken.

DäckTeam, Euromaster, Firststop besöktes utan resultat. ingen hade den storleken jag behövde, och då är ändå fälgarna inköpta på first stop. Inte ens Gummihuset.se hade min size

Däckia, sista chansen gick det dock bättre på och fyra nya införskaffades á 50 kr styck.

Stort plus dock till däckteam som tipsade om Euromaster och Däckia att dom hade bra utbud, det är en service-minded försäljare som inte bara tänker på sitt eget sälj!

Imorgon åker dom på! :-)-)
Användarvisningsbild
av Dalmans
krångel krångel... fan....

skulle dunka på sommardäcken idag, men upptäckte punka på ett av dem. tur nog kollade jag igenom dem innan jag började byta.

nya beställda på Volvo i Leksand idag. lämnade fälgarna där och får hämta imorgon. 1300 pengar styck, byter två då jag bytte de två andra förra säsongen.

Tvättade bilen igår, fann en ganska ful rostfläck brevid grillen.
om det inte är genomgående, hur skulle ni åtgärda detta.
min första tanke var dremmel -> spackel -> spraylack.
Användarvisningsbild
av Dalmans
Delfin hette de .

Fick mig en febersjuk son idag, så imorgon blir det till å Vabba, hoppas grabben mår bättre imorgon då kan vi åka på en lite utflykt till volvo imorgon. Ska passa på att köpa en födelsedagspresent till honom där. och nån liten present till pappa slutar det säkert med också

Vad passar väl inte bättre till en biltokig 2-åring än en volvo-leksaksbil?
Användarvisningsbild
av cybermunk
Sådan far sådan son :) Helt rätt :)
Användarvisningsbild
av Dalmans
Grabben är tom mer biltokig än mig. hehe. ni skulle sett hans min när vi gick genom bilhallen på volvo, nya glänsande volvobilar så långt ögat kunde nå. Grabben utbrister ett stort WOOOOW, och jag fäller en liten tår. så jävla fint 8)

Inhandlade två bilar, två olika v50, en röd och en grå. antar att den röda kommer få heta "pappabil" då den är mest lik min 855.

och däckena vart totalt att kosta 2500. så 1250 per däck då.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 46

Du skriver om spridare som kanske läcker. E[…]

Svart grill

Jag har ett sådant liggande som jag inte beh[…]

Elmanövrerad baklucka xc40

Felet förekommer emellanåt. Det är[…]