Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Peckham
Hej! Jag ska sälja en Volvo S60-2002 2,4 140Hk Business , som har rullat 15500, frågan är om man kan följa riktlinjerna på bilpriser.se eller om de blir helt galet värderat där? Skulle vara riktigt tacksam om någon kunde berätta för mig va ja ska sätta ut den för, är 67000 för mycket? HJÄLP snälla ;)
Användarvisningsbild
av camaro69
Personligen tror jag 67´är i överkant. Men allt hänger på hur länge du vill ha bilen kvar.

Det är inte många som springer benen av sig efter en 140hk. :wink:
Så sätt ett realistisk pris om du vill bli av med den.
Användarvisningsbild
av Wanchai
Jag har precis sålt min bil på blocket och vad jag erfar ligger ofta värderingen på bilpriser.se ganska rätt. Om du som sagt kompletterar denna med att kolla av vad andra tar på blocket hamnar du förmodligen rätt. Är kamremmen bytt? Om inte drar detta ner priset och som sagt att det är en 140 hk.
av Peckham
Wanchai skrev:Jag har precis sålt min bil på blocket och vad jag erfar ligger ofta värderingen på bilpriser.se ganska rätt. Om du som sagt kompletterar denna med att kolla av vad andra tar på blocket hamnar du förmodligen rätt. Är kamremmen bytt? Om inte drar detta ner priset och som sagt att det är en 140 hk.

Tack! Jepp, den är servad perfekt och kamremmen bytt vid 12k servicen! Finns nog inga fel på den så jag möter väl bilpriser.se's rekommendationer halvvägs dårå :)

Tack för hjälpen och kommer ni på nåt hojta gärna till !
Transmissionsolja till M66

Hej, Frågan gäller en v70 2011, D3, ma[…]

När jag tänker efter så är de[…]

Dörrlås under vintern.

För två veckor sedan tvättade jag […]

Vet vilken givare du menar. Hade upp den för[…]