Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
Pilla då inte sönder "gamla torkare" för att få tag i gummit.

Både BMW !!!!! och Jula säljer gummit på metervara.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Jag hade för mig att jag sett det någon gång att man kunde köpa på metervara, men efterssom jag inte kom ihåg vart så ville jag inte skriva något om det!

Men kanon, då vet man! Å BMW av alla ställen, vem trodde det!?!? :)
Användarvisningsbild
av Variosboy
snoddasD5 skrev:Är det inte enklare ni byter en gammal bil med gamla torkare får pengar i mellan kan köpa flera kartonger med Vin??
Bra idé, så får det bli! :D

Någon med "några" lådor vin som vill ha en röd bil istället för rött vin!?!?!
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Sharkbait skrev:
Variosboy skrev:
Sharkbait skrev:Är det http://www.jula.se/superutbytesblad-600 ... ack-129872 Superutbytesblad som ni menar?

Mvh
Dom ser inte ut att passa..

Alltså så kan man stryk Jula. Någon som har bild på BMW verison?

Mvh
De passar nog båda två både BMW och Jula, jag ska kika i morgon om jag hinner, tror jag har resevblad liggandes från både Jula och BMW i garaget. Jag har pillat i sådana i mina gamla torkare i många år nu.
av perhall
Faktum är att Biltema har torkarblad med specialfäste för Volvo. Dåliga? Nej, jag tycker inte det. Det kan bero på att jag för några år sen köpte en ny Volvo och fick med dåliga torkare, samma sak med de som snart byttes för 500 kr. Nästa omgång var från Biltema och de var bättre... /PH
Användarvisningsbild
av Variosboy
Japp, det har dom, men dom är fortfarande dyra i jämförelse med den här manövern.. 139:- för det vänstra och om jag minns rätt och 99:- för högra bladet..

Nya kontaker med Volvo , men nu säger dom sig[…]

Dina lyktor är sönderbrända p&ari[…]

Läcker spolarvätska avstängd

Jag kanske tolkat det fel. Men tänker på[…]

Stolsrygg knakar/ låter

Det enda "problemet" jag märkt med […]