Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Han ska inte försöka komma billigt undan :twisted: Eller så kan han gå och köpa en ny komplett spegel åt dig så får han se vad det kostar :wink:
Användarvisningsbild
av Tofulus
Man brukar få begagnade delar till 400-serien rätt billigt, när jag köpte en komplett spegel, elstyrd och med värmeslingor, så betalade jag 15€ (~150kr).
Men ja, nu kan han betala lite extra tycker jag, för man behöver inte gå och slå sönder andras saker :evil:
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Kollade på Laga.se, 599 inkl. frakt för rubbet.

Antingen köper han en åt mig, betalar eller så blir det anmälan. Blir lite less, anmälan är kanske töntigt men han har inte rätt att förstöra min bil!! och bilen ser knäpp ut med en backspegel :wink:
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Skenet bedrar! Självklart lyser inte slingan så här starkt, men min kamera vill tro det :P *Dock så lyser det så där vitt 8)
Bild

På närbild lyser det svagare, dock så ser det gult ut, men skenet bedrar fortfarande :twisted:
Bild

Och nåt som fattas?
Bild

Här har vi den svårt sargade backspegeln, hittar inte på själva spegeln i snön därute .
Bild
Användarvisningsbild
av crumpets
Haha fyfan vilken liten fuling. Förbannade snorungar som inte får lära sig att handlingar ger konsekvenser.
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Javisst, men har fått betalt för eländet nu och det blir att fixa till sig en ny :)

Dock har jag glömt en sak!

Har ni tips på vad jag kan göra mer med bilen?

Har letat efter vita blinkersglas i fram men är lite osäker på om det finns och om det passar från annan modell av 400 serien. Någon som vet?
Användarvisningsbild
av Tofulus
Bra att det löste sig.
Blinkerglasen från facelift-modellen av 440/460 passar ej på äldre modellen.

Hur skulle det vara med facelift-baklyktor? 8)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Några helhetsbilder på bilen skulle inte skada :)
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Tråkigt att de inte passar då, var riktigt sugen på vita blinkersglas :(
Vad är det som gör att dom inte passar?

Skulle kunna tänka mig facelift-baklyktor 8) Vilka passar till min då? :)

Helhetsbilder skall komma upp, ska leta upp bättre kamera bara :D
Användarvisningsbild
av Tofulus
De är väl helt enkelt annan form...
Baklyktor från facelift 440/460 passar din bil, lite trixas blir det med elen men rent fysiskt skall de passa.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]