Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Grammse skrev:Dynamik fronten är snygg,lite diskretare än Touringen :roll:
Antar du blivit lite inspirerad av jojjevgs bil :-)-)
:-DD :-DD Ja det kan man nog säga :-)-)
JAHA nu har tiden hunnit ikapp mig å min bil har nu hittat en så stor rost skada att jag nästan funderar på om det går att fixa eller att jag säljer min kära bil :cry: :cry:Går det att fixa eller dax att säga farväl till henne? :(

Bilder kommer i kväll
Så nu slänger jag upp en bild och den här hjulhuset e ingenting mot det andra bakre *__' :( kunde nästan f´dra fingret genom plåten. Sen till min jävla otur när jag kommer ut å står å håller på med däcket så tycker jag att faan det luktar bensin. Det visar sig nu att nån jävel har pajat mitt tanklock å tagit alla mina 30L. Om det inte räckte så har någon med repat sönder förarsidans framskärm med repor längs hela frontdelen 5 till 7 st längs med varandra :-(O) :-(O) . Kan faan inte fatta va faan de ska på min bil med jag bor ju fan i ett område med 360 hus och stora parkeringar med 60 platser å garage på varje del och jag bor mitt i hela området ändå händer det här mig*_*

aja en liten bild på ena av mina nya rost skador efter att tagit bort den fördömda plast listen :-(O) :-(O) :-(O) :-(O)
Bild

Går den här ens att fixa ? finns plåt kvar en det e rejält med rost *__* å det här e den snygga sidan med :roll:
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 135
Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv

Det är väl inga konstigheter med dessa,h[…]