Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Vafan det är ju ingenting, körde han med hela satsen eller bara med sänkfjädrar?Då blir det problem för han att köra med 2 vuxna bak
Ne hon har bara sänkfjädrar på den, har inte frågat va de e för märke på dom eller hur slut dämparna e, inget som tar i vid normal körning men blir de bulor o så så tar de i, man hör hur de skrapar te, de verkar va olika för många, har ju hört att de ska gå o köra släp, full last o så, men vet ifan, får prova de själv så man vet te 100% iaf
Användarvisningsbild
av Severin
Jag funderar på chassit.se 60/40 inkl dom svarta dämparna men man vill ju kunna köra med bilen oxå utan att det ska ta i
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Jag funderar på chassit.se 60/40 inkl dom svarta dämparna men man vill ju kunna köra med bilen oxå utan att det ska ta i
Har kollat me o ja tänkte på de lite hårdare alternativet me dom gula dämparna te min, kommer se så hög ut me 19" om man inte sänker den :) me me hela kittet kanske de inte tar i, som sagt, vet ju inte hur slitna grejerna e på den bilen, e ju ett tag sen den sänktes :)
Helvete vad klockrent det blev! Blev ju sugen på likadana själv nu :D

En lite kul grej med din bil är att jag på nåt sätt känner att jag borde tycka att det blir för mycket med båda vingarna, men varje gång jag ser den tycker jag bara det ser så jävla bra ut 8) Trist att man har så dåligt med deg just nu, hade varit nice med en vinge och r-fälgar.
crumpets skrev:Helvete vad klockrent det blev! Blev ju sugen på likadana själv nu :D

En lite kul grej med din bil är att jag på nåt sätt känner att jag borde tycka att det blir för mycket med båda vingarna, men varje gång jag ser den tycker jag bara det ser så jävla bra ut 8) Trist att man har så dåligt med deg just nu, hade varit nice med en vinge och r-fälgar.
Tackar tackar :D va inte så dyrt som man kan tro att de blir, Hjulen o vingarna runt 15000 :) ska ju sänkas 60/40 för den e så jävla hög o sen ska de på en R-vinge me kolfiber läpp :D
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 52
Byta bromsok bak v50 d3 2012

ha inte handbromsen åtdragen, och peta loss […]

Vi har 100 mil enkel väg till vår somm[…]

Vilken bränslebox passar?

Hej har en 740 turbo 1990 med AC Sitter en box i […]