Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Lite krom då :lol:
Bild

Solskydden, det är RÖDA stripes men har lite halvdålig mobilkamera som tycker det är orange :D
Bild

Sen så installerade jag ljusslinga i strålkastarna (LED) Man ser svarta "bandet" om man kollar noga! Har inte fottat i mörker ännu. :)
Bild

Gjorde hål i kåpan för kablaget, och drog upp till en ledig strömbrytare.
Bild

Så vart det med rödfärg på tyget:
Bild
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Ledslingan är GRYM! Problemet är att min mobilkamera(3,2 MP) förvränger bilderna så det ser antingen ut som halvljus, eller så skär den bort ljuset så man knappt tror att det lyser. Men det ser iaf som diod/ledslingorna som nyare bilar har, lyser verkligen vitt. Ska slänga upp bild på spektaklet ändå imorn :D
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Hade fest hemma igår. Kille blir arg på sin tjej och min bil får agera slagpåse :evil:

Min vänstra backspegel låg på marken, fästen,plast och glas förstört. Jagade ikapp killen och det blev dyrt för honom,2 tänder och näsben! Nej då skämt åsido , han ska pynta 800 kr till mig, han var väldigt ångerfull , vilken idiot :roll:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
:x
Bra att du fick tag i honom och att han betala! Frågan är om 800kr räcker?..
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Varför är 800 kr för lite? förklara :)

Såg visserligen på Mekonomen att en ny går på 2000! Kan det stämma ?:-/
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Okey ;) Fick mess från grabben nyss "Farsan sa att den kostar knappast så mycket, farsan kommer över med 500 kr" Jo tjena, 800 kr eller skadegörelse, bara välja på :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]

Hej, kul att jag hamnade i din tråd, inte […]

Som jag har förstått det så m&ar[…]