Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av suk215
knicklas skrev:NU ÄR BILEN BESTÄLLD!!! :D :D :D
Specen ser ut så här:
V70 2,4D Diesel (175hk, 420Nm)
Utrustningsnivå Business Summum
Caspian Blue Metallic
Skinnklädsel Prestige Dynamic Dark Grey
Panelinlägg Cross Brushed Aluminium
HGV-paket 2
Blåtandshandsfree
Ljudanläggning High Performance
Tidur för dieselvärmare
Nyckelavstängning för passagerarairbag
Dragkrok (fast)

Leverans i slutet av april/början på maj...! Tråkigt att plocka ut en ny bil i strålande vårsol... NOT!
Har lånat med en demobil hem över natten, en 2,4D R... Ser fin ut den också!!!
Får man fråga vad slutpriset på denna blev ?
knicklas skrev:Ja, det får man! :)
Har inte papperen framför mig men jag tror jag hamnade på 322 000:- och om man bygger samma bil på volvocars.se hamnar man på 375 550:-
Du kommer bli helnöjd :D tro mig :D Den går riktigt bra
av Amli
knicklas skrev:NU ÄR BILEN BESTÄLLD!!! :D :D :D
Specen ser ut så här:
V70 2,4D Diesel (175hk, 420Nm)
Utrustningsnivå Business Summum
Caspian Blue Metallic
Skinnklädsel Prestige Dynamic Dark Grey
Panelinlägg Cross Brushed Aluminium
HGV-paket 2
Blåtandshandsfree
Ljudanläggning High Performance
Tidur för dieselvärmare
Nyckelavstängning för passagerarairbag
Dragkrok (fast)
Grattis till din nya bil! Kommer bli kalasfin :-)-)
Här kommer en bild på demobilen (klicka för större bild):
Bild

Känns bra att veta att min summum är lite glassigare än denna, med elstolar...!!! :D
Just nu känns allt superbra! Kul med Era glada tillrop dessutom. :) Ska hålla lite utkik efter vinterhjul - det går nog att göra bra affärer den årstiden... Vet nån hur det är med helt oanvända däck på fälg som legat 2-3 år i mörkt och svalt förråd? Jag tolkar det som att åldringen inte börjat än på såna däck, utan det sker så fort man börjar köra på gummit? Nån som vet?

Lovar att lägga upp bilder på pärlan så fort jag kommer åt! Funderar på att göra en galleritråd kanske, där man kan se de olika lackerna på riktiga bilder, inte de animerade på Volvo-sidan. Själv hade jag haft nytta är lite såna bilder - nu valde vi färg utan att ha sett den på riktigt, men kommer nog inte bli besviken... Hehe...
knicklas skrev:Här kommer en bild på demobilen (klicka för större bild):
Bild

Känns bra att veta att min summum är lite glassigare än denna, med elstolar...!!! :D
Just nu känns allt superbra! Kul med Era glada tillrop dessutom. :) Ska hålla lite utkik efter vinterhjul - det går nog att göra bra affärer den årstiden... Vet nån hur det är med helt oanvända däck på fälg som legat 2-3 år i mörkt och svalt förråd? Jag tolkar det som att åldringen inte börjat än på såna däck, utan det sker så fort man börjar köra på gummit? Nån som vet?

Lovar att lägga upp bilder på pärlan så fort jag kommer åt! Funderar på att göra en galleritråd kanske, där man kan se de olika lackerna på riktiga bilder, inte de animerade på Volvo-sidan. Själv hade jag haft nytta är lite såna bilder - nu valde vi färg utan att ha sett den på riktigt, men kommer nog inte bli besviken... Hehe...
Jo summum är fint, men summum är lite gubbigt, r-designen är riktig snygg, dessutom i den röda solida demobilen du har haft hemma. Men jag ångrar nästan att jag inte tog en vit r-design istället för en oystergrå summum, men har iaf köpt mina r-design tillbehör nu
Oyster Grå summum kan nog vara lite gubbig - men inte Caspian Blå... :wink: :wink:
Nejdå, R-design är inte dumt! Är väl lite tveksam till klädseln kanske, de vita fälten känns som de kvittar för mig... Är dock inte främmande för lite R-design-prylar på min summum så småningom...
Kommer nog i alla fall bli nöjd med motorn och komforten!!! :D
Gillar inte heller klädslen, synd att det inte går att få helsvart, sen lite tråkigt att man inte får elstolen i r-design, sen ville jag ha de snygga railsen som man får på summum. Därför valde jag summum, Du har köpt en kanonfin bil, du kommer att bli så nöjd så, det är jag :) nu skall du bara vänta på bilen oxå, nedräkningen har börjar förstår jag :D
knicklas skrev:Oyster Grå summum kan nog vara lite gubbig - men inte Caspian Blå... :wink: :wink:
Nejdå, R-design är inte dumt! Är väl lite tveksam till klädseln kanske, de vita fälten känns som de kvittar för mig... Är dock inte främmande för lite R-design-prylar på min summum så småningom...
Kommer nog i alla fall bli nöjd med motorn och komforten!!! :D
Caspian Blå är riktigt snygg! Tittar man på Volvos Bygg-din-bil-bilder ser den ju trist ut, men på riktiga bilder och live är det läcker!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Har också samma problem med att det fungera[…]

AC-rem V50 1.8F -09

Hej min AC-rem håller på att gå […]

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]

Men är problemet med låg spänning […]