Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

I dag har man kollat upp krans kärlen ( vevhusventilationen ) så nu finns inga tendenser till kärlkramp , hur ofta bör man kolla upp det ,skulle man kunna säga 5 år eller 10 K mil vid kort körning, bytte även sidobinkersar samt lite stripning,blev gör bra tycker ja ,Bara vinge och lite nya fälgar så är de till o övningsköra

Bild
Bild
Senast redigerad av 1 Janne3, redigerad totalt 0 gånger.
Var det mycket sörja i "kranskärlen"? Har för mig intervallen är 6000 mil, kan kolla upp det i veckan som kommer.

Ovanligt med stripes, och det ser inte dumt ut :)

Vad har du tänkt ha för fälgar?

/Kalle
Inte så farligt vad jag kan tycka, men före var det en viss lukt av olja i avgaserna , och de finns inte längre, jätte nöjd är jag i allafall, :-)-)
påtal om SE märken från en SAAB SPYKER har väl inte samma font på texten elller hur :lol:
Ja du Kalle något runt 16-17 " borde ju finnas en uppsjö där ute att köpa för rätt pris ,många vill ju ha 18" och uppåt, järna någon snygg volvo orginal typ thor
eller liknande har aldrig sett dessa på en 850 så ja vet ej
Akta trottoarkanterna bara när ni är ute och övningskör :wink: :)

Finns 850R fälgar som heter Volans, de är riktigt snygga men priset är ju därefter.. :roll:

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]

740 som krånglar

På årsmodell -88B lyser aldrig mil[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]