Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av vedhuggarn
Hej,

Nu har denver kommit ut med en ny häftig cd/dvd spelare. Den heter Bilstereo CUT-301. När man först tittar på den, upptäcker man ganska snart att man inte kan sätta in varken en cd eller dvd skiva. Grejen men denna är att allt körs utifrån antingen usb minne eller sd kort. Dessutom är det en 3" Touch skärm. Spelaren klarar av att spela mpeg-4. :D

säljs på Jula, kostar 1695:- 8)
Senast redigerad av 1 vedhuggarn, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Funk
När man först tittar på den, upptäcker man ganska snart att man inte kan sätta in varken en cd eller dvd skiva
Då är rubriken på tråden rätt fel. eller hur... :wink:

/Thomas
av vedhuggarn
ÄRRet skrev:Billig, knappast häftig och absolut inget nytt! Vad är nytt? Mp4? Tjena...
mmm... du har säkert något annat som du tycker är häftigt och vill meddela. Tror inte att du vill bli bemött med samma "rynk-i-pannan" svar då. :evil: :-(O)
av vedhuggarn
Såhär va,

Jag var på en av Julas butiker och tittade på vad jag tyckte var en häftig bilstereo. Jag tänkte att jag skulle skriva och meddela dom som inte visste om den, här på forumet.

Det skulle jag ju tydligen inte ha gjort. Jag blev direkt jagad av personer med krattor och spadar, och fick snabbt veta att det minsann inte var något häftigt alls och att det var ungefär löjligt med att den spelar mpeg-4. Sen fick jag också veta min plats, då jag tydligen döpt tråden felaktigt, då man inte kan föra in varken cd/dvd skivor. Den spelar allt från minneskort.

Då döpte jag om min tråd, eftersom den tydligen inte är så häftig som jag tyckte.
Användarvisningsbild
av Funk
Ja principen med fasta minnen är väl inget fel på, jag kör nog ca.75% från USB, men vill inte skippa CD spelaren ändå. Framförallt inte eftersom den också spelar MP3. Jag föredrar nog iofs USB före minneskort på grund av att det är enklare att hantera och plugga in överallt...

/Thomas
av llesrof
vedhuggarn skrev:Såhär va,

Jag var på en av Julas butiker och tittade på vad jag tyckte var en häftig bilstereo. Jag tänkte att jag skulle skriva och meddela dom som inte visste om den, här på forumet.

Det skulle jag ju tydligen inte ha gjort. Jag blev direkt jagad av personer med krattor och spadar, och fick snabbt veta att det minsann inte var något häftigt alls och att det var ungefär löjligt med att den spelar mpeg-4. Sen fick jag också veta min plats, då jag tydligen döpt tråden felaktigt, då man inte kan föra in varken cd/dvd skivor. Den spelar allt från minneskort.

Då döpte jag om min tråd, eftersom den tydligen inte är så häftig som jag tyckte.
Det är nog så att om man skall imponera på klientelet här så skall en "häftig" bilradio heta Kenwood eller Pioneer. Dessutom skall den ha utfällbar bildskärm, HDMI-utgång till alla häftiga bildskärmar man har i monterat i bagageluckan och lite överallt. Skall det vara riktigt häftigt och äkta fränt skall man även ha minst fyra "Kicker" i skuffen och några stora dekaler fastkletade på bilen, som talar om att man har dem också. Glöm inte heller ett gäng slutsteg med blå porrbelysning och tribalmönster. Då är det häftigt :wink: Själv klarar jag mig med oroginalstereon. Men jag är inte så häftig :D
Användarvisningsbild
av Funk
Men jag är inte så häftig
Eller kanske har inte så höga krav, det brukar bli billigare i längden så jag önskar att även jag var mindre krävande ibland... :wink:

/Thomas
Bränslefilter saknas 2,4i

Hej Jag har konstaterat att bilen inte har brä[…]

Tack för intressant inspel Gregol! Jag har li[…]

V70 1,6d Drive -10 ”pesten”

Vad är detta för nå? :-o (se bi[…]

Svårlösta vibrationer

Sedan så spänner jag upp hjulet i balan[…]