Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Knaz skrev:Jo det är ju sant. Tänkte göra det först men felen var så himmla lika å ungefär samma åtgärder gjorda så vi kunde liksom gråta ihop... :wink:
M, jag vet . Det är ju alltid gränsfall om man ska haka på en befintlig tråd. Mitt tips är att inte haka på nån annans tråd ... För grundideen är väl att man ska fokusera på att man ska lösa problemet för den som startade tråden. Så som sagt, det är bättre ifall du startar en egen tråd. Eftersom lösningen på ditt problem kan vara helt olika från den som startade tråden. Och man blir lätt förvirrade av att få feedback från 2 olika bilar.
I mitt fall så har jag kollat lite som hastigast vid olika tillfällen under huven men inte sett något onormalt.
Verkstaden är en mycket kompetent godkänd Volvoverkstad som har servat alla våra bilar utan bekymmer.
Jag ska stoppa ner näsan i motorrummet igen när jag är hemma nästa gång bara för att vara på den säkra sidan.
Fortsättning följer.

Felsökningskostnaden på verkstaden hittills = 0:- Citat, "vi har ju inte hittat felet."
gundj skrev: Felsökningskostnaden på verkstaden hittills = 0:- Citat, "vi har ju inte hittat felet."
Det är sådana verkstäder det finns alldeles för få av numera. Be happy :-)-)
Volvo xc60 2012-

Större chans att få svar om du frå[…]

Det enda relativt säkra motorvalet är 5-[…]

Visa din semesterbil(d)

Kul med Wien. Lagom varmt där nu? Blir det e[…]

Det är ecm och cem som tappat synkroniseringe[…]