NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av McDonald
usf skrev:poseidon.
För övrigt så kan jag då meddela att det inte blev något bilköp idag som jag skrev i börjar. Givetvis så var försäljaren på semester denna veckan, åter på måndag nästa vecka. Men då är givetvis jag borta hela veckan så det får dröja två veckor till *suck*
/usf
Ja då var det kört för MY10... går ej at beställa fr.o.m denna vecka.
Då får du beställa en MY11 om 2-3 veckor då de tar upp beställningar igen, och då kan du inte beställa en 2.0D för den utgår till MY11

M
av McDonald
poseidon skrev:Jaha, vad ersätts 2.0d med då? Skall det bara finnas 1.6d å D5? verkar ju galet. Rätt stort hopp däremellan.
D5 utgår också.

M
av McDonald
poseidon skrev:Men va faan. Ska de sänka skeppet helt eller?
Tvärtom... 2 Dieslar utgår och ersätts med 3 andra nya... mer att välja på liksom

M
av Linqid
McDonald skrev:
poseidon skrev:Men va faan. Ska de sänka skeppet helt eller?
Tvärtom... 2 Dieslar utgår och ersätts med 3 andra nya... mer att välja på liksom

M
Ersätts även 1,6D med den nya på 115 hästar?
Användarvisningsbild
av StringerBell
McDonald skrev:
poseidon skrev:Jaha, vad ersätts 2.0d med då? Skall det bara finnas 1.6d å D5? verkar ju galet. Rätt stort hopp däremellan.
D5 utgår också.
Fram till V60 lanseringen då alltså?
av Lazy
Jag vill bara säga att om ekonomin finns så köp motorn T5, underbar och inte så kostsam som många tror. :lol:
Vårda v90 2025

Hålrum kan man nog vänta med tills bile[…]

gummilist

@ShogunX , Kan du länka nån text om d[…]

Volvo on call

VoC-enheten sitter inte i takkonsolen, där fi[…]

(Tack för paketet!) Det var så lite,[…]