Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

olson skrev:Fan va jobbigt att läsa. Finns det inte punkt (.) på den datorn :twisted:
jo det finns det men jag skulle inte hoppat över svenska lektionerna...får la lägga in några punkter om du stör dig.
har en jävla massa problem med min bil.. det är det tråden handlar om...du får gärna ge mig några goda istället :lol:
d5micke skrev:
olson skrev:Fan va jobbigt att läsa. Finns det inte punkt (.) på den datorn :twisted:
jo det finns det men jag skulle inte hoppat över svenska lektionerna...får la lägga in några punkter om du stör dig.
har en jävla massa problem med min bil.. det är det tråden handlar om...du får gärna ge mig några goda istället :lol:
Tror olson försöker säga att det är så svårläst (jag håller med) att det är svårt att hjälpa till, man blir ju trött i ögonen av ändlösa meningar.

Småplock som kränghämmare kan du ju köpa på Mekonomen eller Volvo, sånt vill man ska fungera och det är inte värt att chansa för att spara nån hundring. Däremot ett hjullager för kanske 3-4000 kr kan jag förstå om man köper ett billigare och hoppas det ska vara bra. I ditt fall var det defekt, bara att gå tillbaka till Biltema och reklamera det.
borde jag byta stabstagen..e som sagt var ingen hejare på att skriva.hoppas ni förstår ända.
Har beställt nytt hjullager från skruvat.nån som vet hur kvaliteten e därifrån .
TACKSAM FÖR ALLA SVAR. :D

När jag tänker efter så är de[…]

Dörrlås under vintern.

För två veckor sedan tvättade jag […]

Vet vilken givare du menar. Hade upp den för[…]

Volvo car UX

Om du har google automotive i bilen så f&ari[…]