Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Fors
Mycket möjligt!
Har fått ordning på takluckan nu till 95%! nu håller den tätt iaf!
Bytte ut "vev anordningen" till en manuell som funkar och nu har ja kunnat "lyfta upp" luckan med veven så den håller tätt men sitter trots allt liiiite snett :( Kommer nog aldrig använda takluckan men den ska fungera för de!

kan fixa bilder på detta tills imon!
av Fors
Ratten i fråga är tillval till 200/700/900 seriens bilar och heter Lemans om jag inte uppfattade min källa helt fel!
av Fors
Då har jag en kompis som ska hjälpa mig fram igenom att fixa den lilla rost som är! Då hamnade vi genast på nöjjesdelen!
Skall på onsdag åka till Myrins och köpa svart tyg att klä om innertaket med och börja plasta lite på A-stolparna för diskanterna! Sen så ryker all blå plast inredning ut och ersätts med svart allt efter jag får tag i inredningsdetaljer. Kommer dra lite högtalarkabel i veckan och signalkabel till slutsteg som kommer hamna i baljan bak. Efter det blir det baslåde bygge! 4st 12"billigare basar blir det om planerna går rätt!
DVD spelare med utskjutbar skärm (7") och en Eclipse 8445E hamnar i handskfacket och kommer stå som EQ/processor.

Tona rutorna kommer de bli ganska snart också!
av Fors
Har lite ångest just nu! Ska jag byta ut den blå/svarta inredningen mot helsvart? Tycker trots allt att den blå/svarta ser bra ut bara man håller den fräsch och ren! Vad tycker ni man ska göra? Göra som alla andra i min "kategori" och byta till helsvart eller vara den som pekar utåt? :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
Fan blir nästan sugen på att sätta bil två som en Turbo :)
av Fors
Har man väl haft en turbo så är det svårt att slita sig loss ;) Tycker jag iaf :D

Har även idag införskaffat mig en liten leksak till stereo anläggningen jag skall montera i bilen imorgon och kommer efter det skriva en recension på denna lilla pryl ;)
Kan ni hålla er en vecka utan att få veta vad det är för nått? :) :twisted:
av Fors
hehe ni får vänta ;)

Håller på nu vid sidan om att klä om mitt innertak i svart tunt tyg!
Än så länge ser allt grymt ut!
Vet dock inte hur jag ska göra med takluckans klädsel. Är det någon som vet hur man får loss själva luckan och inte hela skiten? :)

Hur blir det om jag kapar fjädrarna nått varv eller 2. Hur kommer bilen uppföra sig på vägen? Hört både gott och ont ang denna punkt. Vad säger ni gott folk?
Byta spolarmunstycke bak

kanske denna sida: https://www.ak24.se/sv/kod/oe-v[…]

Har det suttit en motor utan turbo i innan så[…]

Ok fattar då får man leva med att funk[…]

Gjorde detta innan mitt förra inlägg Fel[…]