NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wendtan
KKR skrev:Bagagerumsmatta
Om du har tillgång till parkeringsplats med eluttag: Elmotorvärmare & kupekontakt.
Varför när dieselvärmaren är standard?
Användarvisningsbild
av opA
wendtan skrev:
KKR skrev:Bagagerumsmatta
Om du har tillgång till parkeringsplats med eluttag: Elmotorvärmare & kupekontakt.
Varför när dieselvärmaren är standard?
Kanske inte alltid lika kul att ha dieselförbrukning när elen kan ingå i hans garageplats som då blir gratis.

Sedan kanske han har korta sträckor som gör att dieselvärmaren inte gör någon nytta genom att batteriet inte laddas upp..
av usf
opA skrev:Solfilm 5 rutor.. ser skitsnyggt ut på en svartmetallic V50 ( jag vet.. jag äger en ;) ) samt att det är väldigt skönt med en sval bil på sommaren.

Ska din säljare kunna fixa så det är monterat vid leverans !
Noterat. Tänkte först göra det i efterhand men kommer nog att lägga in det med i offerten.
av usf
Tack alla för visat intresse. Som sagt så kommer jag beställa bilen imorgon. Då kommer jag skriva ner vad jag valde till osv. Bild kommer givetvis upp när jag fått den. Tusen tack ännu en gång. :D

/usf
Användarvisningsbild
av opA
Snyggt ;)
Glöm inte stänkskydd !!!!11111 :roll:
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
usf : Är det inte smart o vänta lite med att beställa, det kommer ett modellårsskifte snart om ett par veckor eller så och jag vet att det kommer att komma en helt ny typ av grill till v50 på årsmodell 2011.
Användarvisningsbild
av SvenB
FiddeUBC skrev:usf : Är det inte smart o vänta lite med att beställa, det kommer ett modellårsskifte snart om ett par veckor eller så och jag vet att det kommer att komma en helt ny typ av grill till v50 på årsmodell 2011.
Med det resonemanget kan man aldrig köpa något: Det kommer kanske något bättre snart. Här är det väl ganska många månader innan My 2011 kan levereras, och till vilket pris?
av usf
FiddeUBC skrev:usf : Är det inte smart o vänta lite med att beställa, det kommer ett modellårsskifte snart om ett par veckor eller så och jag vet att det kommer att komma en helt ny typ av grill till v50 på årsmodell 2011.
Visst det är alltid smart att vänta. skall kolla med säljaren som för övrigt jag känner, skall se vad han säger för är det bara en ny grill det gäller så tror jag han fixar det. Tack för infon hade du inte skrivit det så hade jag inte vetat det.

/usf
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Sant, men jag vet folk här som har köpt bilar precis innan en ev facelift och sen månaden efter är deras bil gammal och då gnäller folk för det. Det var av ren välvilja.
av usf
FiddeUBC skrev:Sant, men jag vet folk här som har köpt bilar precis innan en ev facelift och sen månaden efter är deras bil gammal och då gnäller folk för det. Det var av ren välvilja.
Om det skall komma en facelift och inte bara en ny grill så är det en annan sak. Ny grill kan jag tänka mig att det kommer men en facelift tror jag inte på då, rätta mig om jag har fel så kom det en facelift 2008. Men som sagt jag skall fråga säljaren och givetvis överväga beslutet då. För i slutänden är det priset som styr det.
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]

Samma här dessutom dubbelskrock när det […]