Vacker skruvarkompis :D
Bild 1 och 2 Nej bild tre pekar pilen på turbon bild 4 ja det kan komma därifrån men som jag skrev tidigare så kan du aldrig veta om du inte gör rentoch sedan kör en sväng dår att sedan kolla.
Pga att oljan kladdar runt överallt och det är ett mycket turbulent område som gör att du får olja på ställen som du inte tror är möljigt.
Om du inte har tillgång till en spolhall med lyft så får du göra det på det grisiga sättet ( jag gjorde så och min rova såg ut som din ungefär) du behöver hellst 4 pallbockar och en garagedomkraft en spolslang avfettning lite trasor oömma kläder och hellst en sk "garagehora" eller dylikt.
Palla upp bilen krångla dig under densamme och spruta på avfettning överallt där det är skitigt och sedan vänta i 10 min och gör om proceduren sedan spola av skiten vänta en stund torka av så mycket du kan, ner med bilen kör en stund typ en 15-25 minuter palla upp den igen och fram med stora lampan och kolla varifrån det kommer ov´m du inte ser något så har du kört för kort sträcka är det mycket olja så att du inte kan se vart det kommer ifrån så har du kört för långt :) har du inga trasor så ställer säkert katten upp

Ps ackta dig för den heta kattalysatorn +avgasröret
Som du säkert förstår så är det att föredra om man kan åka till en mack som har en sk våtlyft asså en lyft i spolhallen för den andra metoden är som sagt grisig men den funkar.
Ps i mitt fall så var det en läcka i infästningarna till röret som går från turbon net till oljetråget via motorblocket ( det nedre av de 2 smala rören son syns på bild 3 aldeles bakom den grova drivaxeln som dominerar bilden) man kan även urskilja ovannämnda infästning och jag tror att du har en av dina läckor där och sedan en andra i den andra änden av samma rör.
Men det är att tro inte att veta.
Lycka till!!! nu skall jag ut med den stygga Hunden så att mina katter får lite ro i stugan sen drar jag nog iväg o jobbar lite...
Amazon 61,142 -68, ols98-cab69, Diplomat Cope-66!! 544 Sport -65 144-69 164E -73,264F -76,P1800 67,BMW, 740 85 745 88 745GLT90 V70LT 99 V70lt 02 Delta88 cab 455 70 Mustang GT Cab-05 V70 2.4d my10 x 2 och my12 d3 v90 t5 17 xc70 d5 2015