Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ER
Köp Originalkvalitets Brembo hos Mekonomen/Autoexperten eller Volvo Original och skicka dom dom sen till rolleslitz som slitzar och gulkromaterar dom för 685kr/paret. Vet andra som är toppennöjda med detta och skall själv göra samma sak när det är bytesdax i sommar.
av Teemu
har för mig att Mekonomen säljer Brembo's sortiment. Dom kanske kan ha något intressant?
av robbieboy
Ska kika in hos Mekonomen o höra vad dom har att säga.. =)
/R
av robbieboy
ER skrev:Köp Originalkvalitets Brembo hos Mekonomen/Autoexperten eller Volvo Original och skicka dom dom sen till rolleslitz som slitzar och gulkromaterar dom för 685kr/paret. Vet andra som är toppennöjda med detta och skall själv göra samma sak när det är bytesdax i sommar.
Låter som ett intressant alternativ..blir dock lite för dyrt att hålla på och skicka fram o tillbaks.. ?!?! :/

/R
av nevyn
Du kan köpa brembo genom honom, tror du får betala typ samma pris som på mekonomen. Ring och kolla!
av robbieboy
Har ställt frågan..
Inväntar svar..=)
av cme
Jag kör på slitsade Black Diamond från Pean. Slitsade (ej hålborrade) är att rekommendera för Svensson körning eftersom de har mindre risk att spricka (hålen leder till mycket höga spänningskoncentrationer).

Magnus

Några skakningar känner jag inte till p[…]

Vi som beställt nya XC60

Det var ett skämt, nog ett misslyckat så[…]

Vilken mjukvara har ni?

Ja lite spännande de släppte dessa buggf[…]

inget ovanligt, jag har bytt båda på m[…]