- ons 10 mar 2010, 00:11
Som jag skrev någonstans i en annan tråd så tycker jag det är synd att inte detta är en valbar option som man både kan lägga till och välja bort, eftersom det så stort påverkar bilens utseende. Jag själv hade ju den problematiken att jag ville ha lackanpassat men inga kromlister runt fönster. Visst man kunde då beställt en R, men det kändes inte aktuellt eftersom den är sportig på ett sätt som inte tilltalar mig.
Det måste ju finnas en massa andra godsaker man kan baka in i tilläggspaketen som folk är villiga att betala för och som INTE sumpar det yttre utseendet. Eller enklare, låt iaf köpare få välja bort eller välja till så här pass viktiga saker. Trist att fylla bilen med tillbehör för tusentals kronor när man är missnöjd med det yttre.
Det måste ju finnas en massa andra godsaker man kan baka in i tilläggspaketen som folk är villiga att betala för och som INTE sumpar det yttre utseendet. Eller enklare, låt iaf köpare få välja bort eller välja till så här pass viktiga saker. Trist att fylla bilen med tillbehör för tusentals kronor när man är missnöjd med det yttre.
XC60 D4 AWD MY14 Svart Met. (Summum BE, Klimatpaket VOC, Driver Support, tonade rutor och drag.)