Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nope, roligare! Här har den ena grejjen kommit fram och kommit på plats!

Bilden är en del ur en guide som snart kommer upp på forumet på hur man chippar å ställer in laddtryck och lite sånt som kan vara bra å tänka på :)

Hur som helst! Tadaaaaaa! VIKINGCHIP!

240hk enligt viking. Varvstop 7300rpm! :p

Bild

Förresten, hur fräsigt är det inte med en ilsk liten viking på chippet :p

/Ticken
Användarvisningsbild
av cybermunk
Haha diggar den gubben :) Iof diggar jag allt som har en viking på sig på ett eller annat sätt :)
Användarvisningsbild
av Ticken
cybermunk skrev:Haha diggar den gubben :) Iof diggar jag allt som har en viking på sig på ett eller annat sätt :)
Hehe det ante mig :) Och här har man ju förenat det finaste av två världar, biltrim å vikingar :p
Tomas88 skrev:Lödda du dit det själv?
Pris?
Nej. Dom här chippen löder man inte fast, utan dom sitter i en instickssockel. Har faktiskt knåpat ihop en guide om hur man gör, så kolla där så finns det bättre bilder på hur det ser ut..
Jag fick tag på det begangnat för en femhundring. :)
crumpets skrev:Chippet där ser inte lött ut så det betvivlar jag 8)
Thats right.. Börjar du bli sugen på att prova turbon än då? Den står nämligen å väser "cruuuuuumpets" i garaget..
MrSimson skrev:ser underbart ut!! :D 240 hk ur en relativt orig. volvo 745 är ju inte illa.. :D Väntar med spänning på guiden :-)-)
Hej, jättekul med lite respons på det man gör! Ja volvon är hyfsat orginal, det sitter ett AEM filter, 3" från turbon och en walbro soppapump på den.. det är allt.. änsålänge. Stay tuned for more :p Guiden finns på forumet nu och så fort jag ställt upp laddet så kommer det filmer och grejjer på det också.. Och såklart, det viktigaste.. Provkörningar! Moahahahha!

/Ticken
Användarvisningsbild
av Ticken
Idag har jag varit och hämtat ett 3" ersättningsrör för den främre ljuddämparen.. Så strax blir det bara EN ljuddämpare...! Moahahahahha *skrattar ondskefullt*

Bilder kommer!

/Ticken
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 24
Drivaxel xc90 sport.

Hej, har tidigare haft en v50 med sportchassi och […]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att de[…]